Reloop Ampire D2500 digitale versterker

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vow
    • Jul 2012
    • 15

    Reloop Ampire D2500 digitale versterker

    Hoi,

    Heeft er iemand ervaring met deze Reloop Ampire D2500 versterker?
    Het is natuurlijk niet te vergelijken met Crown of Lab of.... maar dat kan ook natuurlijk niet als je het prijsverschil ziet.
    Ik vermoed dat het meer te vergelijken is met de versterkers van Synq?
    Hij zou moeten dienen om topkasten aan te sturen. Het gaat om een setje voor pakweg 250 mensen in een kleine zaal. Nu huren we een Lab fp10000 doch die is eigenlijk veel te zwaar voor onze toppen en het is dus eigenlijk te gek om die versterker er blijven op te zetten.
    Moest al iemand iets weten van deze reloops mag hij (zij) dit altijd delen :-)

    mvg
  • jens
    • Aug 2004
    • 1067

    #2
    Welke top kasten heb je dan? overigens ken ik de versterker niet.

    Comment

    • vow
      • Jul 2012
      • 15

      #3
      Dit zijn zelfbouw kasten die eigenlijk full range kunnen spelen waar we een sub onder plaatsen om het laag wat te versterken.
      Hier zitten 2 maal een 15 inch in van beyma (ik dacht 400 w ) en een hoorn van Byma. Niets speciaal maar ze doen wat ze moeten doen.

      Comment

      • laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

        #4
        Hier komt nooit geen Reloop meer binnen: kwaliteit is niet veel beter dan Skypech en onderdelen leveren ze ook al niet.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

        Comment

        • vow
          • Jul 2012
          • 15

          #5
          Geen goede ervaringen met Reloop precies :-).
          Hebben ze ook een slechte service achteraf dan?

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #6
            Nooit zelf verkocht (gelukkig) maar wel al ter herstelling aangeboden gekregen en wij herstellen zelf (goedkoper en sneller) zodat de klant geen dozen moet gaan versturen en zijn materieel geen weken kwijt is.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            Working...