Ervaringen RCF ART 200A?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S-N-P
    • Aug 2010
    • 13

    Ervaringen RCF ART 200A?

    Wie heeft er ervaring met de RCF ART 200A? Ik heb zitten zoeken maar kan er bijna niks over vinden.
    Is het een goede speaker?
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #2
    Wij hebben bij ons op school (gewone middelbare school) 2 stuks RCF ART 300A staan, die al 10 jaar lang perfect hun werk doen. Voor het geld een superding, en ze klinken prima. Als je tweedehands koopt zou ik wel even checken hou oud het ding precies is, na 5 jaar intensief gebruik zijn ze waarschijnlijk wel toe aan een recone.


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • S-N-P
      • Aug 2010
      • 13

      #3
      Bedankt voor je reactie maar ik vroeg om ervaringen van de ART 200A en niet de 300A.

      Comment

      • djspeakertje
        • Oct 2008
        • 1912

        #4
        Jij ook bedankt. Altijd fijn als je hulp op prijs gesteld wordt.

        De 300A is redelijk gelijk aan de 200A, op vermogen na, en de 300A heeft een iets kleiner frequentiebereik. (75Hz-16KHz van de 300A tegen 70Hz-17KHz van de 200A)




        Ik weet het, er staat Mackie, maar dat maakt het apparaat niet anders.


        Daan
        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

        Comment

        • stainz
          • Sep 2009
          • 609

          #5
          Heb een 2 tal 200A's nu ruim 2 jaar intensief in gebruik. Zijn erg fijne speakertjes met redelijk strak geluid.
          Kunnen in een zaal met gunstige akoestiek makkelijk 150 man (theateropstelling) van "luister muziek" voorzien of van spraak.

          Wat wil je weten over die dingen? Als je in de regio rotterdam zit toevallig mag je best n keer komen luisteren..

          Comment

          • S-N-P
            • Aug 2010
            • 13

            #6
            Oke, bedankt voor de info. Nu weet ik genoeg.

            Comment

            Working...