Vernieuwde CDJ 2000 ? Iemand iets gehoord ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dibbus
    • Mar 2012
    • 6

    Vernieuwde CDJ 2000 ? Iemand iets gehoord ?

    Hallo allen,

    Het schijnt dat er een vernieuwde versie van de pioneer CDJ 2000 uitkomt ??

    Heeft er iemand iets meer over gehoord ?

    Gr,
    Dibbus.
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

    #2
    Er komt om de zoveel tijd weer een nieuw "top"model van pioneer, waardoor we uiteindelijk allemaal onze cdspelers kunnen gaan vervangen voor nieuwe duurdere spelers die slechts weinig nieuws te bieden hebben..
    There is no substitute for imagination

    Comment

    • Ultrasound Productions
      • Mar 2012
      • 26

      #3
      Men verwacht rond september/oktober de aankondiging van een nieuwe CDJ 2000; de 2000 nexus.
      RCF - The rules of sound.

      Comment

      • MatthijsNL
        • Oct 2008
        • 49

        #4
        En iedereen gaat er maar in mee.
        Wij hebben 4x de 2000 (twee zalen) en een 1000 als spare.
        Ik ben al DJ's tegen gekomen die weigerden te draaien op de 1000!
        En het wordt nog geaccepteerd ook.

        Comment

        • Roeltej
          • May 2001
          • 761

          #5
          Originally posted by MatthijsNL
          En iedereen gaat er maar in mee.
          Wij hebben 4x de 2000 (twee zalen) en een 1000 als spare.
          Ik ben al DJ's tegen gekomen die weigerden te draaien op de 1000!
          En het wordt nog geaccepteerd ook.
          Dj's met usb stick toevallig?
          Vitality Show

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            Originally posted by MatthijsNL
            Ik ben al DJ's tegen gekomen die weigerden te draaien op de 1000!
            En vervolgens zetten ze de mac gewoon zo bovenop de platter.
            Pas nog, alles was opgesteld.
            1e dj komt, mac bij, netjes gevraagd waar deze mag staan, deksel op 1 CDJ, en die is er de hele avond niet meer af geweest. Waarom vraag je er dan naar / huur je ze dan?

            Comment

            • SPS
              • Mar 2004
              • 1662

              #7
              Zolang ze de huur betalen en hem netjes terugbrengen zan het me een zorg zijn.
              Anders wordt het als de organisatie het mag betalen / huren en de "demanding gastDJ" er geen gebruik van maakt...

              Paul

              (nb: Ik zet graag tegen betaling spullen neer die niet gebruikt worden. Slijten ze ook niet...
              Laatst nog een EW 300 met 945 kop geleverd en na de linecheck NIET gebruikt. Lachu)
              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                #8
                Van muzikanten is iedereen gewend dat die hun eigen instrumenten meenemen.
                De meeste vocalen hebben zelf geen eigen microfoon, zijn meestal tevreden met wat ze krijgen aangeboden en als ze dat niet zijn nemen ze vaak hun eigen microfoon mee.
                En dan komen de heren DJ's die weigeren te draaien als er niet minimaal 2 CDJ 2000's staan, in feite zijn die CDJ's hun instrumenten.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

                  #9
                  Goeie dj's nemen die ook zelf mee... Alleen heb je dan vaak 5 groupies om allemaal een handvat vast te houden...

                  Comment

                  • jens
                    • Aug 2004
                    • 1067

                    #10
                    Tijdje geleden op shownieuws nog: Sterretje wou niet draaien op de party van Ralf Mackenbach, de cd spelers waren niet goed genoeg Volgens mij als je zń gast achter een draaitafel zet ( zń ding waar van die zwarte schijven op gaan ) bakt ie dr niks van...Misschien ben ik een beetje ouderwets...Maar ik vraag me af van hoeveel hobby/prof djś nog goed kunnen mixen zonder al die poespas...

                    Comment

                    • vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

                      #11
                      heel weinig kunnen het dan nog goed...

                      Comment

                      • RenéE
                        • Oct 2006
                        • 291

                        #12
                        Wacht maar, binnenkort zijn er vast ook techneuten die met hun handen in het haar staan als ze moeten gaan nadenken wanneer ze een analoge tafel tegenkomen en niet klakkeloos op elk kanaaltje compressie kunnen zetten.

                        Back ontopic: De overstap van CDJ1000 naar 2000 was een vrij grote, velen zijn pas net overgestapt en een aantal clubs zal wellicht de volgende maanden alsnog over moeten, ook al weten ze dat de CDJ 2000 Nexus er aan te komen zit. Lijkt me dus dat de 2000's de komende paar jaar nog gewoon geaccepteerd zullen worden. De markt zal het niet zien zitten om nu alweer massaal over te gaan vanwege een relatief kleine featurechange.


                        Hopelijk bouwen ze er meteen betere netwerkpoorten in.

                        Comment

                        • Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

                          #13
                          Dj's krijgen steeds meer ster allures terwijl de meesten niet kunnen draaien en niet weten hoe zo een speler of mixer werkt die ze eisen.
                          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

                          Comment

                          • Ultrasound Productions
                            • Mar 2012
                            • 26

                            #14
                            Originally posted by jens
                            Tijdje geleden op shownieuws nog: Sterretje wou niet draaien op de party van Ralf Mackenbach, de cd spelers waren niet goed genoeg Volgens mij als je zń gast achter een draaitafel zet ( zń ding waar van die zwarte schijven op gaan ) bakt ie dr niks van...Misschien ben ik een beetje ouderwets...Maar ik vraag me af van hoeveel hobby/prof djś nog goed kunnen mixen zonder al die poespas...

                            Gaat niet om de poespas maar om de mogelijkheid tot USB.
                            Tegenwoordig spelen bijna alle DJ's alleen nog maar met USB stick of SD kaart en werken niet meer met CD's. Als bedrijf kun je dan echt niet meer aankomen met een CDJ 1000.
                            Wij hebben zelf in de verhuur de CDJ 2000 voor de meeste projecten (voor bekende dj's etc) en nog 1 setje 1000's voor onze huis DJ die de drive-in shows doet (met cd's).
                            RCF - The rules of sound.

                            Comment

                            • Stefan
                              • Jun 2003
                              • 27

                              #15
                              Tja zo is het maar net. Jaren heb ik mijn cd-collectie bijgehouden, maar sinds een tijdje ben ik ook over op USB-stick. Heb je geen medium die dat ondersteunt? Dan wordt het voor mij inderdaad lastig voor mij om te draaien. Het is nou niet dat het huren van een setje 2000's je de kop kost, mocht dat het probeem zijn dan huur je maar je buurjongen in met winamp op z'n laptop, die doet het toch wel voor gratis.

                              Een ander verhaal is idd het categorie DJ's dat 2000's eist en vervolgens met laptop met virtual dj aankomt (of erger nog van die lelijke macs).

                              Comment

                              Working...