Welke afspeelunits in tape-rack?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ultrasound Productions
    • Mar 2012
    • 26

    Welke afspeelunits in tape-rack?

    Welke afspeelunits gebruiken jullie zoal voor artiesten/tape-rack klusjes?

    We hebben nu in ons universeel tape/pa rackje een tascam cd/md-01 zitten.

    Zit eraan te denken nog een American Audio media operator erin te schroeven (usb + sd)
    Zie: http://www.licht-geluid.nl/shop/p-82...ia-speler.aspx

    Zijn we dan compleet of zijn er nog steeds artiesten die ook bijv. Flashcard of wat anders gebruiken?

    Alvast bedankt!
    RCF - The rules of sound.
  • peterwagner
    • Oct 2008
    • 317

    #2
    Bij ons, en ook in het land kom ik vooral flashcard tegen.

    Comment

    • BJD
      • Oct 2007
      • 771

      #3
      Als het budget wat ruimer is kun je ook kijken naar de Tascam SS-R100. Speelt en neemt op via CF, USB en SD.

      Comment

      • WesleyVDH
        • Oct 2010
        • 80

        #4
        Ik heb een Tascam SS-R100 en een Tascam MD/CD in beide taperack's zitten. Zo kun je altijd alles maken, want je zult net zien dat ze ondanks communicatie vooraf toch met een ander medium aan komen zetten. Hiermee kun je het altijd maken, en voorkom je teleurstelling.

        Comment

        • Hans van Demen
          • Oct 2011
          • 113

          #5
          Heb sinds 5 maanden ook een flashcart player in mijn rack, wel makkelijk omdat ik alle 5 de acts in 1 keer bij heb, betrap me er toch op dat ik vaak de MD gebruik, op een of andere manier vindt ik die toch beter klinken.

          Maar dat zal ongetwijfeld aan mij zelf liggen.

          Comment

          • Leon1984
            • Dec 2009
            • 15

            #6
            Ik heb naast m'n Tascam MD350 een American Audio Media Operator voor USB/SD. De AA gebruik ik voornamelijk voor wat muziek tussendoor. Voor m'n vast acts heb ik ook een USB-stick bij me met alle tapes, mocht de MD uitvallen. Voordeel van de AA is dat ie niks kost en toch voorzien is van gebalanceerde XLR's. Dus geen gedoe met tulpjes op een stereokanaal...

            Comment

            • speakertech
              • Jan 2008
              • 1696

              #7
              Ook eens even kijken naar de CD112T van Monacor/Stageline, ook te koop onder Australian Monitor.
              Het ding speelt USB sticks, Usb drives, SD cards en CD's, gewoon en MP3. Het apparaat heeft ook nog een tuner aan boord. Het is volledig voorzien van symmetrische uitgangen voor zowel de tuner als de mediaplayer. Het toestel is er ook zonder tuner, maar heeft dan normale RCA uitgangen.
              Verder zit er een IR afstandsbediening bij.
              Tot nu toe heb ik ze diverse malen naar alle tevredenheid geïnstalleerd in diverse racks bij mijn klanten.

              Speakertech
              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

              Comment

              • Ultrasound Productions
                • Mar 2012
                • 26

                #8
                CD's en MD spelen we al af met een Tascam CD/MD 1.

                Lees dat er dus nog wel gebruik wordt gemaakt van Flashcard, dan valt die AA Media Operator ook af...
                RCF - The rules of sound.

                Comment

                Working...