Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    Brooklyn audio presenteert een nieuwe top.

    Het duurde allemaal wat langer dan gehoopt maar hier is hij dan, de nieuwe top.
    Enige dat nog ontbreekt is de sticker achterop de aansluitplaat met aansluitgegevens, serie nummer, etc. En op de grille het logo.
    Dit systeem wordt niet onder de naam Vision Acoustics op de markt gebracht maar als Beat Audio.
    Binnenkort komt er in dezelfde lijn een enkel 18" sub, een enkel 15" kick/sub en nog meer producten om je vingers bij af te likken.




    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!
  • mrVazil
    • Mar 2010
    • 330

    #2
    zal ik de eerste zijn om het te vragen:

    Vanwaar een nieuwe merknaam?

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Dan krijg je ook als eerste antwoord.
      VA wordt al teveel met dance en vaste installaties geassocieerd, na geluidskwaliteit staat het design als prioriteit en gebruiksgemak komt daarna pas.
      Beat Audio heeft geluidskwaliteit en gebruiksgemak als hoogste prioriteit, hierna komt het design pas maar dit mag nooit ten koste gaan van gebruiksgemak.
      Bovenstaande top is daar dus een mooi voorbeeld van, het gewicht is slechts 38 kg en de vier handgrepen staan niet alleen speels maar zijn in de praktijk heel erg functioneel.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • mrVazil
        • Mar 2010
        • 330

        #4
        en heb je geen schrik dat die snel doorbreken?

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Alles kan stuk natuurlijk maar 15 mm berken multiplex, 20 mm breed over een lengte van 100 mm dat trek je echt niet stuk.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • RenéE
            • Oct 2006
            • 291

            #6
            De merknaam doet me wel heel erg denken aan al die commerciële koptelefoonmeuk en laptops. (oftewel Beats Electronics / Beats Audio)

            Comment

            • sjig
              • May 2012
              • 909

              #7
              Aan de foto te zien wil ik wel geloven dat het goed zal presteren, maar ja. Luisteren doe je echt met je oren...
              Ik neem aan dat er wel gewoon Neutrik Speakons in komen te zitten?

              En hoeveel inch zijn de drivers? En de spl? Of is de spl nog niet beschikbaar?

              Comment

              • MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

                #8
                Er zitten gewoon twee Neutrik NL4 connectoren in.
                Het low is een 15" driver, het mid een 2" en het hoog een 1" driver achter een 100*20° asymmetrische hoorn.
                SPL is wel beschikbaar maar nog niet bekend, kan je wel vertellen dat dit kastje erg hard gaat en daarbij ook loepzuiver blijft klinken.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                Comment

                • Rieske
                  • Aug 2002
                  • 544

                  #9
                  Gedurft ontwerp maar sorry; wat een lelijk ding. Ik hou meer van bescheiden design. Hiermee kun je geen theater of business klussen draaien.
                  Life is what you make it

                  Comment

                  • sjig
                    • May 2012
                    • 909

                    #10
                    Ik vind hem er wel weer heel gewaagd uitzien. Iets compleet anders! En dat vind ik nou echt gewoon mooi!

                    Het is weer eens wat anders dan al die simpele zwarte kisten, met soms voor de verandering wat schuim op de voorkant.


                    Wat ik alleen niet goed kan zien op de foto of het een trapezium vormige kast is, of recht.

                    Comment

                    • SPS
                      • Mar 2004
                      • 1662

                      #11
                      38kg is toch niet weinig voor een passief topje van 15 mm multiplex. Geen neodynium types?

                      Ben benieuwd naar de specs...!
                      Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

                      Comment

                      • Hitvision
                        • Jun 2003
                        • 389

                        #12
                        Originally posted by Rieske
                        Gedurft ontwerp maar sorry; wat een lelijk ding. Ik hou meer van bescheiden design. Hiermee kun je geen theater of business klussen draaien.
                        Ik vind de kast er wel gaaf uitzien (ook met dit oranje) maar vind het zoals Rieske al aangaf in het theater ook niet echt wenselijk en mij iets te opzichtig. Wellicht iets om over na te denken?
                        Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

                        Comment

                        • sjig
                          • May 2012
                          • 909

                          #13
                          Misschien een idee om zowel oranje/zwart als zwart/zwart uit te brengen? Want ik denk zelf dat de oranje/zwart versie het goed zal doen in dance clubs en dergelijke!

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #14
                            Originally posted by Rieske
                            Gedurft ontwerp maar sorry; wat een lelijk ding. Ik hou meer van bescheiden design. Hiermee kun je geen theater of business klussen draaien.
                            Ieder zijn smaak, het meer bescheiden design wordt al door tientallen andere fabrikanten gemaakt, dit is juist eens een keer wat anders.
                            Originally posted by SPS
                            38kg is toch niet weinig voor een passief topje van 15 mm multiplex.
                            Die 38 kg is misschien veel voor een 'simpel' enkel 15" kastje tot je hem gehoord hebt, kastje is totaal met 2,5 kW belastbaar.
                            En ja, alle drivers zijn neodynium drivers.
                            Ze worden leverbaar in zwart/oranje, zwart/crème en zwart/antraciet en bij afname van meer kasten ook in custom kleuren.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • I.T. drive in
                              • May 2009
                              • 352

                              #15
                              Originally posted by sjig
                              Misschien een idee om zowel oranje/zwart als zwart/zwart uit te brengen? Want ik denk zelf dat de oranje/zwart versie het goed zal doen in dance clubs en dergelijke!
                              Of een top maken met bijv. een ledstrip in de basreflex poort
                              Beats audio is btw wel chill hoor. Ik heb het zelf ook op lappy en het klinkt wel noflik hoor

                              Comment

                              Working...