Settings BSS Omnidrive

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

    Settings BSS Omnidrive

    Hallo,

    Ik heb een probleem met mijn bss omnidrive 366. Ik heb settings gemaakt voor mijn speakers van eaw en hierbij ook de limiters etc ingesteld.
    Nou heb ik daar een mengtafel aan aangesloten en heb ik geluisterd en getest. Wat mijn opviel is dat als ik echt volle bak doordruk dat mijn limiters ingrijpen maar ook dat deze nog naar overload kan per kanaal. Als de bss eenmaal in overload gaat vervormt mijn geluid gigantisch.
    Weet iemand hoe dit komt ? Ik heb mijn limiters netjes ingesteld en toch krijg ik nog een overload ??
    Zijn er dingen die ik mogelijk anders moet instellen ? of rekening mee moet houden ?

    Ik hoor graag wat advies.
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

    #2
    Overload is waarschijnlijk dat de AD en DA converters van je omnidrive in de -0 dBFS zitten.
    There is no substitute for imagination

    Comment

    • desolation
      • Jun 2012
      • 706

      #3
      Belangrijk hier is van je settings eens te posten, neem eventueel contact op met AudioXL en laat je settings eens nakijken door de TD daar.

      Comment

      • MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

        #4
        Overload van de BSS op uitgang of op de ingang ?

        Comment

        • Pipping
          • Aug 2010
          • 83

          #5
          Nou heb ik het volgende probleem :
          Ik heb settings gemaakt op mijn omnidrive, en dit werkt allemaal prima, maar ik kan ze niet op mijn computer opslaan....
          Ik gebruik het programma london architect maar ik kan alleen maar presets inladen van mijn computer naar mijn bss maar niet los mijn programmas
          opslaan. Iemand enig iedee of dit ook kan ?
          Nou heb ik mijn presets netjes gemaakt en kan ik ze niet opslaan als backup... heel raar
          Iemand die bekend is met dit programma ?

          Comment

          • Timo Beckman
            • Jul 2006
            • 1298

            #6
            ......................
            Last edited by Timo Beckman; 03-01-13, 19:17.

            Comment

            Working...