Yamaha LS9-32

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vss
    • Dec 2011
    • 33

    Yamaha LS9-32

    Ik heb een beetje hulp nodig , indien mogelijk . Volgende maand ( juni ) heb ik een opdracht voor een amateur toneel gezelschap .
    Er wordt gewerkt met een Yamaha LS9-32 . Daar zit nu het probleem , ik heb zelf nog niet met zo'n tafel gewerkt .
    Is er hier iemand uit het antwerpse die zo'n tafel heeft en mij een snelcursus wil /kan geven . Of zou ik terecht kunnen bij de invoerder van Yamaha ?

    Alvast bedankt .
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    #2
    de software downloaden, en thuis uitproberen.

    Comment

    • SP-music
      • Apr 2009
      • 28

      #3
      Daarnaast moet je met een (voor jou nieuwe) digitale tafel, en zeker met een LS9, toch wel een paar shows draaien om hem helemaal door te hebben en er echt snelheid in te krijgen. De LS9 is opzich een redelijk makkelijke tafel, maar ik vind hem wel wat lomp qua bediening. Ik denk dat je van te voren toch even met de tafel moet gaan spelen (bij voorkeur dus een show draaien), om te voorkomen dat je straks in de problemen komt doordat je niet snel genoeg bent. Een repetitie is hier ook een optie voor, maar neem dan bij voorkeur niet de generale :P. Helaas woon ik niet in de buurt van antwerpen om hem voor je uit te leggen, succes ermee!

      Comment

      • Jan van Duren
        • May 2004
        • 204

        #4
        waarom niet een tafel gebruiken die je goed kent???

        Comment

        • Vss
          • Dec 2011
          • 33

          #5
          Originally posted by Jan van Duren
          waarom niet een tafel gebruiken die je goed kent???
          Dat komt omdat ik pas ( lees vorige week ) gecontacteerd ben en alle materiaal al besteld is . Helaas kan ik daar niets meer aan veranderen .
          De bedoeling is om de tafel volgend weekend ( 2&3 juni ) te programmeren . De dagen erna zijn er nog repetities dus dat moet lukken . Ik had gewoon graag in grote lijnen de opzet van zo'n tafel geweten .

          Persoonlijk had ik ook liever een analoge tafel gehad . Maar helaas .

          Comment

          • frederic
            • Jan 2006
            • 3511

            #6
            Er zijn genoeg filmpjes te vinden op youtube.

            Comment

            • Jan van Duren
              • May 2004
              • 204

              #7
              maar, kan dat echt niet meer veranderd worden??


              Originally posted by Vss
              Dat komt omdat ik pas ( lees vorige week ) gecontacteerd ben en alle materiaal al besteld is . Helaas kan ik daar niets meer aan veranderen .
              De bedoeling is om de tafel volgend weekend ( 2&3 juni ) te programmeren . De dagen erna zijn er nog repetities dus dat moet lukken . Ik had gewoon graag in grote lijnen de opzet van zo'n tafel geweten .

              Persoonlijk had ik ook liever een analoge tafel gehad . Maar helaas .

              Comment

              • MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

                #8
                liever een analoge tafel voor een musical ????!?!??!??

                pfff mij niet gezien. Liever een geheel onbekende digitale dan welke analoge dan ook in mijn ogen.

                Comment

                • Koen De Paepe
                  • Nov 2009
                  • 52

                  #9
                  In Sint Niklaas kan je misschien terecht bij LGO waar ze een LS9-16 hebben staan. Mocht je interesse hebben moet je maar een berichtje sturen en dat bezorg ik u de gegevens.

                  Comment

                  • frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

                    #10
                    Originally posted by MarkRombouts
                    liever een analoge tafel voor een musical ????!?!??!??

                    pfff mij niet gezien. Liever een geheel onbekende digitale dan welke analoge dan ook in mijn ogen.
                    Maar als je er niet mee overweg kan ben je er niet veel mee.

                    Comment

                    • Vss
                      • Dec 2011
                      • 33

                      #11
                      Probleem is opgelost . Heb iemand gevonden die zo'n tafel heeft en mij de nodige uitleg gaat geven .
                      Wat mij betreft mag er een slotje op deze topic .

                      Comment

                      Working...