hulp nodig

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bramleenders
    • Apr 2012
    • 7

    hulp nodig

    hallo,

    Ik zelf heb weinig verstand van geluidsinstallatie's, ik ben zelf dj, ik draai voornamelijk house, drum and bass en dubstep.
    Ik wil een setje kopen waar ik mee op feesten kan draaien, alleen ik heb dus geen verstand van speakers.
    Zelf zat ik te denken aan 2 speakers, of het 2 actieve zijn of dat het 2 passieve met een versterker zijn maak mij niet uit, ik weet niet of er verder verschil in zit. Ik heb zelf een midi controller(numark mixtrack pro) deze heeft 2 RCA outputs als dat van belang is.
    Mijn vraag is nu dus, welke setjes raden jullie mij aan voor 200 tot 300 euro(mag een beetje meer zijn). Ik hoop dat dit geen vervelende post is die misschien al 100keer langs is gekomen, ik zelf verwacht dat er vaak nieuwe speakers uitkomen en dat een post van 1 maand terug al achterhaald kan zijn.

    mvg bram leenders
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Originally posted by bramleenders
    ik zelf verwacht dat er vaak nieuwe speakers uitkomen en dat een post van 1 maand terug al achterhaald kan zijn.
    Speakers zijn geen computers, speakers die nu goed zijn, zijn dat over een paar jaar nog steeds.
    Voor jouw budget kom je automatisch bij DAP, Behringer en aanverwante merken terecht, zou je adviseren om eens in de J&H shop rond te snuffelen.
    Verwacht echter geen wonderen, de toepassing waar jij ze voor wilt gebruiken worden meestal sets die minimaal het tienvoudige kosten voor ingezet.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • bramleenders
      • Apr 2012
      • 7

      #3
      Ik zocht meer naar advies in de richting van: ik zou dit setje halen. Ik vraag dit eigelijk vooral omdat ik de criteeria van versterkers begrijp ik weet niet welke specs je versterkers moet hebben voor bepaalde speakers.

      Comment

      • tcnr sound & light crew
        • Jun 2010