Nieuwe geruchten!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    Nieuwe geruchten!

    D&B op komst met gepowerde Maxen?
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

    #2
    Originally posted by frederic
    D&B op komst met gepowerde Maxen?
    Not that I'm aware. Het zou me verbazen eerlijk gezegd; aangezien de hele filosofie van d&b op passieve luidsprekers is gebaseerd. Ik zou het echter wel fijn vinden zo'n powered M6

    Je bron?

    ---

    Het is inmiddels bekend dat er een nieuwe ..... gaat komen! V-series. (specs zijn nog onder non disclosure agreement dus mijn mond blijft dicht)

    En verder.... (zelf naar Frankfurt komen)

    ---

    Waar ik eigenlijk meer benieuwd naar ben is wat Yamaha gaat doen. Ik heb spannende logotjes van 'faderknoppen' met vleugeltjes eraan gezien en de Yamaha site rept ook over iets spannends.

    De 21e ben ik van de partij
    Last edited by MusicSupport; 14-03-12, 03:13.
    d&b Audiotechnik

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Ik heb ook iets vernomen van Yamaha. Denk dat ze met een antwoord komen op o.a. de nieuwe GLD80 en als ze markt willen houden is dat ook nodig. De voorsprong die ze hadden in de digitale mixers zijn ze nu echt wel kwijt en persoonlijk denk ik dat ze nu zelfs achter lopen bij fabrikanten als Roland en Allen & Heath in dat prijssigment.
      Last edited by vasco; 14-03-12, 08:27.

      Comment

      • frederic
        • Jan 2006
        • 3511

        #4
        Naar mijn weten heeft Yamaha eigenlijk de beslissing genomen hun pro-audio divisie af te bouwen.

        Comment

        • WesleyVDH
          • Oct 2010
          • 80

          #5
          En nog een mededeling onder dezelfde voorwaarden als Musicsupport: een interessant apparaatje van D&B: een 4 kanaals 2HE amp.

          Comment

          • MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

            #6
            Originally posted by WesleyVDH
            En nog een mededeling onder dezelfde voorwaarden als Musicsupport: een interessant apparaatje van D&B: een 4 kanaals 2HE amp.
            Volgens mij mocht dat nog niet gemeld worden omdat deze door d&b zelf nog nergens aangekondigd is; maar wellicht heb je gelijk

            Originally posted by frederic
            Naar mijn weten heeft Yamaha eigenlijk de beslissing genomen hun pro-audio divisie af te bouwen.
            Nee, dacht het niet. Anders kopen ze geen Nexo een tijdje terug.

            En waar komt je gerucht over powered Max'en vandaan?
            d&b Audiotechnik

            Comment

            • MarkRombouts
              • Jan 2005
              • 1391

              #7
              De V-serie en 4-kanaals 2HE amp zijn door AudioPro op de verschillende beurzen al aardig gepromoot, dus dat kan geen gerucht meer zijn in mijn ogen. Die zullen er zeker komen de komende week.

              Gepowerde maxen: kan leuk zijn, maar lijkt me inderdaad nog wat onwaarschijnlijk.

              Comment

              • MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

                #8
                Originally posted by MarkRombouts
                De V-serie en 4-kanaals 2HE amp zijn door AudioPro op de verschillende beurzen al aardig gepromoot, dus dat kan geen gerucht meer zijn in mijn ogen. Die zullen er zeker komen de komende week.

                Gepowerde maxen: kan leuk zijn, maar lijkt me inderdaad nog wat onwaarschijnlijk.
                De inmiddels al twee maal genoemde versterker is alleen genoemd door Audio Pro voor d&b gebruikers maar nog niet door d&b zelf aangekondigd voor het grote publiek. De V-serie wel.

                Het belooft vuurwerk te worden op de beurs; L'acoustics komt ook met nieuwe WST producten.
                d&b Audiotechnik

                Comment

                • Funkmaster
                  • Dec 2004
                  • 204

                  #9
                  Hou je maar al vast voor een overvloed aan D6 en D12en die op de tweedehandsmarkt gaan terechtkomen...

                  Gepowerde maxen lijkt me niet echt iets dat er zit aan te komen... Dat zou betekenen dat d&b hun halve filosofie overboord kiepert...
                  It's nice to be important, but it's important to be nice...

                  Comment

                  • WesleyVDH
                    • Oct 2010
                    • 80

                    #10
                    Dan laat die overvloed aan D12'en maar komen, worden ze eindelijk een beetje betaalbaarder!
                    Uiteraard heeft een 4 kanaals 2HE (met meer vermogen) veel voordeel maar als je voor veel minder geld 2 of 3 D12'en kunt kopen, laat mij daar dan maar mee sjouwen..

                    Comment

                    • qvt
                      • Oct 2009
                      • 721

                      #11
                      Jaja nieuwe L'ac productjes en dat nieuwe D&B klinkt ook goed! Dubbel 10", 8", dubbel 1,4"
                      There is no substitute for imagination

                      Comment

                      • Peter Vanhove
                        • Jun 2002
                        • 347

                        #12
                        Misschien ook wel het vermelden waard :
                        TW AUDiO die hun VERA36 voorstelt op PLS volgende week, >140dB/1m, dubbel 10" Nd, dubbel 8" Nd en dubbel 1,4" Nd in een kastje van amper 75cm breed en rond de 30 kg.
                        Teasertje : http://youtu.be/TEQIlWJ78Lo

                        Wat dat gepowerde monitors betreft, wij hebben er ooit 16 gehad, werkt fijn voor kleine sets, maar als je er veel moet leggen op grotere podia, ben je echt beter af met niet gepowerd spul.
                        Last edited by Peter Vanhove; 14-03-12, 20:26. Reason: foutje
                        Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                        Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

                        Comment

                        • MarkRombouts
                          • Jan 2005
                          • 1391

                          #13
                          Originally posted by Peter Vanhove
                          Wat dat gepowerde monitors betreft, wij hebben er ooit 16 gehad, werkt fijn voor kleine sets, maar als je er veel moet leggen op grotere podia, ben je echt beter af met niet gepowerd spul.
                          Helemaal mee eens. Indien nodig wat NL8 kabels met split blokjes en klaar !

                          Comment

                          • daviddewaard
                            • Mar 2008
                            • 627

                            #14
                            jongens, t is wel heel leuk om te speculeren over de speculaas, maar dat heeft pas zin als sinterklaas is geweest, nog even geduld allemaal, en braaf je schoen zetten met je verlang lijstje erin.
                            misschien zit er volgende week wel een D&B 8 kanaals versterkert in of een 188 kanaals behringer trukendoos.
                            Last edited by daviddewaard; 15-03-12, 01:50.
                            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

                            Comment

                            • Peeterss
                              • Mar 2009
                              • 66

                              #15
                              En de nieuwe LANarray210 met 2x 10 ND, 2x3"en 1/4 van maar liefst 32 kg 34x 74 cm x 42 met een SPL van 133dB FF
                              LAN

                              @Peter ben het helemaal met je eens. liever passief.

                              Comment

                              Working...