Wie heeft er ervaring met Software van Faber Acoustical

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yorick
    • Oct 2010
    • 37

    Wie heeft er ervaring met Software van Faber Acoustical

    Ik kwam in de App Store van Apple het software programma ''Electroacoustic Toolbox 3.0'' tegen.
    Wie heeft hier ervaring mee? Is het een goed programma of slecht?
    Zelf ben ik gewend om met ''Smaart'' te werken, maar vind het op zich wel tijd worden om zelf een set aan te schaffen.

    Alvast bedankt voor de reacties.

    (Link naar software: www.faberacoustical.com)
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    #2
    Als je al gewent bent om met Smaart te werken waarom dan niet met smaart verder gaan .
    Er zit een prijsverschil tussen Faber en Smaart ok snap ik maar smaart op een mac werkt prima je bent het gewent en heeft een aantal functies die erg ok zijn .
    Anders zou je even een trial versie moeten proberen om te kijken of het ook doet wat je er van verwacht . Voor mac zou je ook naar LAMA kunnen kijken .
    Is meen ik nog iets goedkoper dan Faber . Wederom als er een trial versie is probeer hem dan en kijk wat je het beste bevalt .
    Verder kan ik (nog) niet veel over mac based software zeggen daar de meet systemen die ik momenteel gebruik op windows of linux werken .
    Windows en drivers voor geluidskaarten is een absolute ramp . SIM is stand alone dus voor mij prima .

    Comment

    Working...