Mackie DL 1608

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    Mackie DL 1608

    Mackie brengt een digitale versie uit van hun populaire Oynx tafels.

    Lijkt me wel iets leuks!

  • Hansound
    • Apr 2006
    • 832

    #2
    Das wel een leuk ding,
    Alle bandleden een I-pad... zelf monitormix maken, hoe makkelijk wil je het hebben...

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      #3
      Zeker als je deze software installeerd op je Ipad: http://www.musicradar.com/news/tech/...support-524905

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        WAT KOEL!!!!!!

        WAT GAAT DIT DING KOSTEN???? Ik heb een major gasaanval!

        dit benaderd wat je als working coverband zoekt.

        Het zou mooi zijn als je zo een ding in 19 inch zou hebben met aansuring door Iphone/androidphone zodat alle bandleden hun in-ears kunne doen.
        lekker belangrijk!

        Comment

        • MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

          #5
          Ik volg je Chris! Heb je het filmpje ook bekeken bij media? Rolf! Superlsleek!

          Ondanks het hoge gimmickgehalte is dit wel erg gaaf ontworpen! Back to the good old days toen wij nog met onze 1604VLZPro's op pad waren.

          Als de uitgangen weer voorzien zijn van fatsoenlijk Neutrik spul en bandbekabeling in hoge mate ontbreekt, de betrouwbaarheid goed is en de prijs okey dan ben ik wel een klant!
          d&b Audiotechnik

          Comment

          • djspeakertje
            • Oct 2008
            • 1912

            #6
            Heerlijk, dat soort reclame kan alleen nog bij Mackie, net als toen je de doos van je mixer nog als raketlanceerinstallatie kon gebruiken (this side up!)


            Daan
            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

            Comment

            • Upgrading your system
              • May 2003
              • 1684

              #7
              Is er al iets bekend over prijzen en uitkomen van het product.
              Heb alleen de randinfo gezien, maar heb hem al in overweging.

              Lijkt me ideaal.
              Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

              Comment

              • ACSlater
                • Oct 2007
                • 57

                #8
                Ik heb net even wat gezocht en de "street price" wordt net geen $1000,- Zou mooi zijn als ze de wisselkoers eens aan zouden houden in dit geval want dan zou het apparaat €780 kosten ofzo. Doe daar nog een of twee (2e hands?) Ipads bij voor €450 p/s en dit is een verkoophit. De concurrentie ligt qua mogelijkheden/prijsverhouding achter maar dat zal niet lang duren. Dit zijn mooie ontwikkelingen!
                Het lijkt me ook dat draadloos bedienen ook goed met een Android apparaat mogelijk is (inschuiven gaat niet). Dan is het helemaal ideaal omdat je dan een tablet van de Bart Smit kunt gebruiken voor de monitormix of natuurlijk je Galaxy S ofzo.

                EDIT: en ja hoor! $1000 in de VS en €1299 in NL. Wat een verschil weer!
                Last edited by ACSlater; 08-02-12, 20:16. Reason: eerste prijzen bekend

                Comment

                Working...