Vraagje met betrekking tot mixers (o.a. Soudcraft MH2 32)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b.dek
    • Jan 2012
    • 1

    Vraagje met betrekking tot mixers (o.a. Soudcraft MH2 32)

    Beste forumleden,

    Ik heb een project binnenkort waarvoor een goede mixer met +32 kanalen, 8 auxjes en 8 groepen nodig is. Belangrijk detail: 8 daadwerkelijk individueel schakelbare groepen per input strip (dus geen vier groepen met 8 master faders, zoals zovele van de mixerbouwers op hun websites heel fancy schrijven) en tevens per input strip een insertie point en een direct out. VCA's en dergelijke niet zo erg belangrijk. Acht echte aanstuurbare groepen.

    Verder decent quality, geen behringer, etc. dat spreekt voor zich. Ik ben op onderzoek gegaan, en de MH2 is redelijk goed verkrijgbaar in de huur - waar ik zit, westelijk Noord Brabant. Die schijnt 8 groepen te hebben, maar na de manual eens te hebben gelezen of zeg maar gerust een keer of twee, plaatjes te hebben gekeken, etc. kom ik er niet helemaal uit, heeft deze mixer nu acht groepen of niet - ik heb zelf geen ervaring met deze mixer...

    Iemand een idee/hands-on experience met deze tafel? Of, indien 't gewoon maar vier groepen zijn, iemand een idee wat dan te doen -andere routing op de MH2 misschien? Of een alternatieve tafel?

    Deze hoeveelheid routing opties is absoluut nodig, het klinkt voor het gemiddelde project misschien als tamelijk veel overkill, maar het is een broadcast project en het moet de tafel zijn bij een uitzending voor zowel bands als allerlei andere sources die naar een hele berg verschillende apparaten moet worden geroute (lokale radio zendstations, een televisieuitzending, een internetstream de live locatie zelf - met allemaal verschillende "source-behoeften" + tevens zijn de auxjes nodig als monitor voor artiesten). Op meerdere tafels werken is niet echt een optie, ik ben de enige van de afdeling geluid die er is...

    Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Working...