q-sub

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Stage-support
    • Oct 2011
    • 38

    q-sub

    Hallo,

    Weet iemand welke speaker er in een q-sub speaker zit? Er zit een labeltje op met typenummers, maar die typenummers zijn niet te vinden via google, en dat deze ook gebruikt word in b2 en Ci sub. Ik heb een aantal van deze speakerkasten gekocht maar van een werkt de speaker niet meer.

    mvg
    Last edited by Stage-support; 18-10-11, 14:59.
    Stage-support.com licht- en geluidstechniek
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    #2
    Speaker laten re-conen!
    Is de juiste en goedkoopste (lees: minst dure) oplossing.
    Paul
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

    Comment

    • Stage-support
      • Oct 2011
      • 38

      #3
      Ja precies maar dan moet ik wel weten wat voor een speaker er in zit. dat reconen kan ik zelf wel
      Last edited by Stage-support; 18-10-11, 16:24.
      Stage-support.com licht- en geluidstechniek

      Comment

      • frederic
        • Jan 2006
        • 3511

        #4
        Gewoon bellen naar Audiopro Nederland B.V.

        Comment

        • Funkmaster
          • Dec 2004
          • 204

          #5
          Originally posted by Stage-support
          Ja precies maar dan moet ik wel weten wat voor een speaker er in zit. dat reconen kan ik zelf wel
          Mailtje naar je importeur met vermelding van de serienummers van de q-sub en eventueel van de speaker zelf. Dan zal je die moeten opsturen en krijg je een nieuwe toegestuurd al dan niet nog in garantie.
          Iedere woofer die bij D&B binnenkomt wordt getest, die resultaten worden opgeslagen en gelinkt aan de barcode die op de woofer gekleefd wordt. Deze woofer wordt dan op zijn beurt gelinkt aan een speakerkast.
          Zo weten ze bij D&B perfect welke speaker in welke kast zit. Als je zelf begint te reconen blijft er van dat principe niet veel meer over.
          Speakers worden trouwens op maat gemaakt dus knal dezelfde of een recone-kit ga je niet vinden.
          It's nice to be important, but it's important to be nice...

          Comment

          Working...