Bridge Crown XLS

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Duijnhovenaudio
    • Oct 2011
    • 1

    Bridge Crown XLS

    een goede avond,

    Begrijp ik nu goed dat je een Crown XLS versterker moet Bridge door aan de 2 plussen ( normaal gesproken ) de min en plus moet koppelen?
    Dus er bestaat geen mogelijkheid om dit via de speakon te doen?

    mvg Twan
  • RonaldH
    • Aug 2009
    • 274

    #2
    Begrijp ik de vraag goed?
    Volgens mij is de speakon van CH1 als volgt aangesloten: CH1: PIN1+, PIN1-; CH2 PIN2+, PIN2-.

    Dus Bridge aansluiten op speakon van CH1 en de aansluitingen PIN1+ en PIN2+ naar de luidspreker brengen.
    Er is meer te koop dan je betalen kunt

    Comment

    • tha_dj
      • Jan 2004
      • 375

      #3
      Nou, ik Lees in de HANDLEIDING dat er een schakelaar op zit ( maar hangt wel af van WELKE XLS ?? )
      your light !

      Comment

      • DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

        #4
        Originally posted by tha_dj
        Nou, ik Lees in de HANDLEIDING dat er een schakelaar op zit ( maar hangt wel af van WELKE XLS ?? )
        Dat is om het INGANGS signaal op de juiste manier te behandelen. (Feitelijk fase draaien) De uitgangen kunnen heel goed zoals door RonaldH aangegeven aangesloten moeten worden. Geloof niet dat dit via de schakelaar loopt. (Zou de 1e versterker zijn die ik tegenkom)

        (Ik heb geen XLS en ga geen web afsporen voor een handleiding om hier een antwoord op te geven)

        Comment

        • tha_dj
          • Jan 2004
          • 375

          #5
          Tsja, ik heb dus wel op de google gezocht !!!

          Daar ikzelf ook de XLS heb, maar achter de computer niet boven tussen de handleidingen ga zoeken.

          Staat er toch op zijn aller duidelijkst ENGELS dat je alles uit moet zetten, dan de schakelaar om en vervolgens de speaker aansluiten op de rode bindingen of via de bovenste speakon op 1+ en 2+

          De Nieuwere versie ff in het menutje op bridge mode zetten, en voila.......
          your light !

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            Originally posted by tha_dj
            de speaker aansluiten op de rode bindingen of via de bovenste speakon op 1+ en 2+
            Dat is het antwoord op de vraag, niet het andere antwoord.

            Comment

            Working...