ADJ sdj-1 probleem(hangt+-10 seconde voor einde van song)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • steven789
    • Dec 2009
    • 17

    ADJ sdj-1 probleem(hangt+-10 seconde voor einde van song)

    ik heb even geleden een sdj-1 van american audio gekocht, TOP apparaat, zeer degelijk en goedkoop. MAAR , bij het afspelen van muziek stopt de speler bij sommige songs met spelen +-10 seconden voor het einde, en na ongeveer een seconde speelt hij de laatste +-10 seconden af. iemand hier ervaring mee

    info:
    -firmware 20.22
    -enkel getest met gewone sd kaartjes (geen sdhc)
    -doet het maar soms, zelfs als ik de zelfde song enkele keren opnieuw speel doet hij het soms wel en soms niet
    -getest met kaartje van 1GB SD, 2GB SD en 8GB SDHC

    -en nog een klein probleem : als je bv een song van 320kbps aan het spelen bent en je wil via advanced track een andere song van een andere kbps wil inladen begint hij automatisch de song te spelen terwijl je normaal eerst op de knop moet duwen om hem te laten spelen

    -en als je de sd kaart uit het apparaat haalt, songs bijzet, terug erin steekt zal hij deze niet herkenne, je moet dan de speler opnieuw opstarten en dan pas zal hij de nieuwe songs zien

    Video's van de problemen :

    Hangen op 10Seconde van het einde = http://www.youtube.com/watch?v=3Iggs-BmgqA
    advanced tracksearch, song start automatisch = http://www.youtube.com/watch?v=-wKNjv6R3QQ
    advanced tracksearch, apparaat gaat in oneindige loop = http://www.youtube.com/watch?v=u-6ZLYv781s
  • laserguy
    • Jun 2003
    • 2755

    #2
    Is dit de laatste firmware?
    Anders eens mailtje doen naar service aapachtig ding americandj puntje eu
    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

    Comment

    • metalteacher
      • Dec 2007
      • 467

      #3
      ik heb zelf ook zon apparaat. maar die kunnen toch geen kaarten lezen groter dan 4GB? ben er goed tevreden over overigens, lekker compact veel muziek mee.
      Steelwing - Full Speed Ahead!!!

      Comment

      • amigo
        • May 2004
        • 64

        #4


        ik denk:

        juist geformateerd (fat32 of NTFS) kaartje
        prullenbak leeggemaakt na deleten van een track van het kaartje
        regelmatig defragmenteren van het kaartje
        Max 100 tracks per map op kaartje
        ik heb geen ervaring met dit toestel , maar moet je eerst geen bibliotheek
        aanmaken, met software van de fabrikant.


        Ik had iets soortgelijks met de Numark Director

        Succes!

        Comment

        • steven789
          • Dec 2009
          • 17

          #5
          Originally posted by metalteacher
          ik heb zelf ook zon apparaat. maar die kunnen toch geen kaarten lezen groter dan 4GB? ben er goed tevreden over overigens, lekker compact veel muziek mee.
          de nieuwe firmware zorgt ervoor dat je sdhc kaarten kan lezen, ik weet niet wat de maximale grote is maar mijn 8GB SDHC werkte...

          Comment

          • steven789
            • Dec 2009
            • 17

            #6
            Originally posted by laserguy
            Is dit de laatste firmware?
            Anders eens mailtje doen naar service aapachtig ding americandj puntje eu
            heb ik gedaan ,ze stuurde mij firmware 20.23 maar zelfde problemen

            Comment

            • Tom06
              • Aug 2009
              • 161

              #7
              Ik heb het nu ook voor het eerst gehad met mijn sdj-2, ik vond je probleem eerst wat raar klinken maar nu heb ik het zelf ook
              Iemand al een oplossing?
              Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

              Comment

              Working...