Midas Pro2/Pro2c

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JohanH
    • Mar 2010
    • 98

    Midas Pro2/Pro2c

    Juist in mijn mailbox gekregen, Nieuwe compacte digitale tafels van Midas



    Heeft er iemand al meer specs, prijzen ?
  • peterwagner
    • Oct 2008
    • 317

    #2
    nog even geduld tot de PLASA. :-)

    Comment

    • qvt
      • Oct 2009
      • 721

      #3
      Midas XL rackmount please
      There is no substitute for imagination

      Comment

      • eddy56
        • Mar 2004
        • 102

        #4
        En dan zeker ook 11 maanden later pas leveren!
        Apogee, i\'m loving it!

        Comment

        • renevanh
          • Oct 2004
          • 2371

          #5
          Midas, digitaal en compact... jaja...

          Dus geen 8 kistjes nodig zoals bij de XL8? Ik moet het nog zien
          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

          Comment

          • peterwagner
            • Oct 2008
            • 317

            #6
            Wacht allemaal maar af.....

            Comment

            • MusicSupport
              • Feb 2006
              • 1016

              #7
              Aha, de SD8, SD9 killer van Midas. Als ze snel leveren pakken ze nog wat markt maar ik vrees dat er al veel vergeven is aan eerder genoemden. Zeker in NL. Dit zal ook niet in het prijssegment iLive T80/T112, LS932, M480 vallen dus ik ben benieuwd maar het ziet er goed uit.
              Als het dezelfde kwaliteit heeft als de Pro3,6,9 dan zit het wel goed toch?
              En tjsaa levertijd (kuch,...Venice F,...kuch) hopelijk doen ze het sneller.
              d&b Audiotechnik

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                #8
                Gaat behringer de X32 nu ook in degelijke versie leveren?
                lekker belangrijk!

                Comment

                • frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

                  #9
                  Ik vrees dat ze te laat op de boot gesprongen zijn in dat sigment van kleine tafels.
                  Iedere kleine PA boer die reeds van zinnens was, de digitale weg te nemen, heeft dit nu wel al gedaan met tafels als Ilive T, M400, LS9 enz...
                  Of ze zullen de prijs zeer interessant moeten maken.

                  Comment

                  • JohanH
                    • Mar 2010
                    • 98

                    #10
                    Tiens showband, heb jij een een X32 of ervaring met het toestel ?
                    Of gaan we gewoon weer wat producten afbreken voor men het ooit in degelijk getest heeft of past het weer niet in jullie plaatje.


                    Originally posted by showband
                    Gaat behringer de X32 nu ook in degelijke versie leveren?

                    Comment

                    • Big Bang
                      • Apr 2008
                      • 652

                      #11
                      @ JohanH, ik geloof niet dat de opmerking zo serieus bedoeld was. Maar misschien had showband die inie mienie sarcastische smiley achter z'n opmerking wat groter moeten maken...





                      Overigens denk ik niet per definitie dat ze te laat zijn met de tafel. Veel bedrijven die nu bijvoorbeeld een 01v96 hebben staan willen wel eens een keer upgraden. Uiteraard is er inmiddels wel meer concurrentie op de markt en zullen ze dus wel op de prijs moeten letten...
                      It's time to play the music, It's time to light the lights ...

                      Comment

                      • Graniet
                        • Sep 2009
                        • 33

                        #12
                        Eh, ik denk dat showband gewoon refereerde aan het feit dat Behringer Midas
                        gekocht heeft, en zich de vraag stelt of dit nu een X32 in een ander jasje is .
                        Alle problemen van de wereld kunnen opgelost worden met 2 dingen ; WD40 en Gaffa. Als het vast zit en het moet los, WD40. Als het los zit en het moet vast, Gaffa.

                        Comment

                        • MusicSupport
                          • Feb 2006
                          • 1016

                          #13
                          Originally posted by Big Bang
                          @
                          Overigens denk ik niet per definitie dat ze te laat zijn met de tafel. Veel bedrijven die nu bijvoorbeeld een 01v96 hebben staan willen wel eens een keer upgraden. Uiteraard is er inmiddels wel meer concurrentie op de markt en zullen ze dus wel op de prijs moeten letten...
                          Dan moet er wel een gat van zo'n (gokje) €15000,- overbrugd worden om de upgrade mogelijk te maken
                          Appels met peren vergelijken. Een 01V gebruiker upgrade niet naar een Pro2.
                          Een MH4, Heritage, PM5000 gebruiker upgrade naar een Pro2/Pro3 of zelfs groter.
                          d&b Audiotechnik

                          Comment

                          • JohanH
                            • Mar 2010
                            • 98

                            #14
                            Allemaal leuke reacties, maar tot op heden niet echt meer info...
                            Er is toch iemand die een beetje meer info heeft hé.

                            Originally posted by MusicSupport
                            Dan moet er wel een gat van zo'n (gokje) €15000,- overbrugd worden om de upgrade mogelijk te maken
                            Appels met peren vergelijken. Een 01V gebruiker upgrade niet naar een Pro2.
                            Een MH4, Heritage, PM5000 gebruiker upgrade naar een Pro2/Pro3 of zelfs groter.

                            Comment

                            • peterwagner
                              • Oct 2008
                              • 317

                              #15
                              Originally posted by JohanH
                              Allemaal leuke reacties, maar tot op heden niet echt meer info...
                              Er is toch iemand die een beetje meer info heeft hé.
                              Ja ik weet meer, maar ik mag niks zeggen. ;-)

                              Comment

                              Working...