Speaker gelijkwaardig aan Sound Projects X-act gezocht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • R. den Ridder
    • Sep 2000
    • 1500

    Speaker gelijkwaardig aan Sound Projects X-act gezocht

    Voor een corsowagen hadden we dit jaar gepland om een aantal x-acts te huren voor de versterking. Helaas is de leverancier dat weekeind leeg en zijn x-acts niet heel breed gezaaid in brabant voor zover ik weet.

    Hebben jullie enige kennis van een speaker die dezelfde geluidskwaliteit koppelen aan hetzelfde rendement en vooral grootte?

    De EV Sx-serie komt in de buurt, maar op een of andere manier vind ik de x-act rustiger klinken, en dat past goed bij de muziek die we dit jaar gebruiken.
  • Big Bang
    • Apr 2008
    • 652

    #2
    EV zx1 speakertjes (dus niet sx)? Als je bereid bent om naar België te rijden weet ik nog wel een adresje met X-acts voor je.

    Gr,

    Jasper
    It's time to play the music, It's time to light the lights ...

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      Ik weet niet hoeveel je er nodig hebt? En wanneer? Misschien weet ik er nog wat voor je...
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • nightline
        • Oct 2002
        • 1001

        #4
        Bloemen corso Zundert is altijd de eerste zondag van september.
        Powered by AudioMadness....

        Comment

        • showband
          • May 2001
          • 4524

          #5
          adesign den haag verhuurt ze.
          En er zijn er heeel veel in de verhuur in zuid holland te krijgen.
          Ze zijn , om het zacht te zeggen, vrij populair hier.
          lekker belangrijk!

          Comment

          • HR Soundproductions
            • Oct 2005
            • 650

            #6
            De X-act blijven hele speciale speakers... die eigenlijk geen concurrentie hebben als het om de combinatie van afmeting, prestatie en klank gaat. Vullen jullie dit nog met subs aan (echt laag zit er nl. niet in)???

            Ik heb een tijd met de N10A250 van Master Audio gewerkt voor monitoring, lekker compact, actief en combineren een (relatief) drukvol geluid met een best goede klank. Ik weet niet of bijv. RSL daar nog iets mee doet qua verhuur.

            Een eventueel alternatief (toegegeven hij is groter) zou de JBL PRX612m kunnen zijn, is ook redelijk compact, krachtig en klinkt best lekker.
            Last edited by HR Soundproductions; 16-08-11, 08:03.

            Comment

            • HR Soundproductions
              • Oct 2005
              • 650

              #7
              Vergeet ik nog te noemen als alternatief; Nexo PS-10, qua afmetingen nagenoeg hetzelfde en kan zelfs wat meer SPL maken (maar dat zal waarsachijnlijk niet nodig zijn).

              Comment

              • R. den Ridder
                • Sep 2000
                • 1500

                #8
                Nexo en Master weet ik zeker wel te vinden, maar ben van beide merken persoonlijk minder gecharmeerd.
                Nexo is een optie als we geen SP kunnen vinden.

                Kan me overigens niet indenken dat Nightline en de andere Jack niet al een of meerdere setjes materiaal hebben rondrijden dit corso en dat is altijd puik in orde, zeker het overwegen waard! Molenstraat werkt volgens mij met spullen van Nightline. (correct me if i'm wrong)

                Over RSL.... tja, da's RSL... Bart Roelen had de boel daar altijd op orde, maar ben de laatste jaren geen groot fan meer van ze, ook met corso al een keer anders dan besproken materiaal meegekregen en da's met corso eigenlijk geen optie.

                Corsowagens zijn stille, rustig rondrijdende objecten, en daar hoort in mijn ogen ook een rustig neutraal geluid bij.
                vandaar ook mijn zoektocht naar Sound Projects of soortgelijk. iemand ervaring met D&B q7 voor versterkte muziek? Idak heeft deze, misschien ook een optie.

                Comment

                • Gitarist 62
                  • May 2006
                  • 278

                  #9
                  van de klundert in Oisterwijk al gebeld? Die had ze altijd in de verhuur
                  ~Clearsound~

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #10
                    Als het niet persé powered hoeft te zijn moet je me maar even mailen.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • purplehaze
                      • Jul 2004
                      • 692

                      #11
                      als je een emailadres opgegeven had bij contact had ik je wel ff gemaild.
                      Ik heb nog 4 x-acten beschikbaar eerste weekend van sept. ;-)
                      omgeving Den Bosch

                      Comment

                      • nightline
                        • Oct 2002
                        • 1001

                        #12
                        Originally posted by R. den Ridder
                        Kan me overigens niet indenken dat Nightline en de andere Jack niet al een of meerdere setjes materiaal hebben rondrijden dit corso en dat is altijd puik in orde, zeker het overwegen waard! Molenstraat werkt volgens mij met spullen van Nightline. (correct me if i'm wrong)
                        Molenstraat inderdaad samen met Timescape, en de Lent volledig.

                        Succes Ralph!
                        Powered by AudioMadness....

                        Comment

                        • jop
                          • Jun 2002
                          • 92

                          #13
                          Wij hebben er ook nog wel 4 vrij dan, maar van de klundert in Oisterwijk heeft er meer dan 40 in de verhuur.
                          Powerd by MB-Audiosystems

                          Comment

                          • R. den Ridder
                            • Sep 2000
                            • 1500

                            #14
                            geloof het of niet... maar vd Klundert is leeg, eigen festival in Oisterwijk waar alle xacten als monitor gebruikt gaan worden.

                            Comment

                            • DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

                              #15
                              Originally posted by R. den Ridder
                              geloof het of niet... maar vd Klundert is leeg, eigen festival in Oisterwijk waar alle xacten als monitor gebruikt gaan worden.
                              Flinke (monitor) klus als je 40 X-acten hebt, of zouden het er toch wat minder zijn.

                              Comment

                              Working...