22 zenders in D band

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • marcelvanhassel
    • Apr 2009
    • 50

    22 zenders in D band

    Hallo allemaal,

    Over een aantal weken heb ik een productie waarbij we gebruik (willen) gaan maken van 22 zenders (EW100 G2) die allen in de D band zitten.

    Ik ben geen beginner op het gebied van zendertechniek maar ook zeker geen expert.

    Nu ken ik schema's waarmee ik 20 zenders storingloos kan laten draaien. Maar ik beheers het technische verhaal wat betreft interferentie niet goed genoeg om de laatste 2 zenders hier (theoretisch) storingloos tussen te proppen.

    Hierover zou ik graag advies ontvangen.

    Alvast bedankt.
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

    #2
    Hoi Marcel,

    Kun je met WSM of SIFM iets?

    grtz
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

    Comment

    • Cees_
      • May 2010
      • 33

      #3
      Neem aan dat je de G2 (ik heb zelf de G3) kunt laten scannen naar vrije frequenties. Met zoveel sets en dito frequenties in de zelfde D-band, lijkt het me wel aan te raden om met antenne versterkers en vlaggetjes te werken.

      Comment

      • MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

        #4
        Ik vind dit toch wel gewaagd moet ik zeggen met EW setjes. Het zijn natuurlijk prima setjes, maar niet gebouwd om met zo veel in één band gebruikt te worden.

        Wellicht toch bekijken of je het niet kan opdelen in twee banden, dan kun je vrijwel zeker een goede storingsvrije werking krijgen.

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          Originally posted by Cees_
          Neem aan dat je de G2 (ik heb zelf de G3) kunt laten scannen naar vrije frequenties. Met zoveel sets en dito frequenties in de zelfde D-band, lijkt het me wel aan te raden om met antenne versterkers en vlaggetjes te werken.