Control roland m400 mac

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tijsverbeek
    • May 2011
    • 20

    Control roland m400 mac

    Hallo,

    Ik ben een beginnende geluid technicus, en moet binnenkort met een digitale mixer werken. Tot nu toe heb ik alleen met analoge mixers gewerkt, en heb dus totaal geen ervaring met digitale mixers. Om een beetje te kunnen uitproberen raadde een vriend mij het besturings programma van de m400 aan.
    Ik heb nogal wat zitten googlen voor een demootje ofzo. Maar heb niks kunnen vinden, weten jullie toevalling waar ik het zou kunnen downloaden? Daarbij zou het fijn zijn als het voor Osx is (mac)

    gr. Tijs
    _______________________________________________
    The King of Kings ;p
  • ajdeboer
    • Feb 2009
    • 198

    #2
    Hoi Tijs,

    Ten eerste: welkom!

    Bij mijn weten heeft Roland geen M400 software voor Mac, alleen voor Windows.
    Die kwam ik op de eerste hit bij Google tegen.
    The Global website of Roland Corporation, a leading manufacturer and distributor of electronic musical instruments, including keyboards and synthesizers, guitar products, electronic percussion, digital recording equipment, amplifiers, audio processors, and multimedia products.


    Inderdaad jammer dat het niet voor Mac beschikbaar is. Maar met Bootcamp kom je een heel eind.

    Succes ermee.

    Comment

    • tijsverbeek
      • May 2011
      • 20

      #3
      Oké bedankt, ik heb inderdaad Bootcamp,
      dan zal ik het daar moeten uit proberen.
      Bedankt voor de moeite

      gr. Tijs
      _______________________________________________
      The King of Kings ;p

      Comment

      • MusicSupport
        • Feb 2006
        • 1016

        #4
        Roland RCS software voor de V-Mixers is in de maak heb ik in de wandelgangen gehoord
        d&b Audiotechnik

        Comment

        • tijsverbeek
          • May 2011
          • 20

          #5