voor moderater

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • harry81
    • Apr 2011
    • 13

    voor moderater

    Als je mijn berichten wist ook die achterlijke bericht van sis want dat slaat nergens op. je moet iedereen over een kam scheren. maar blijkbaar zitten sommigen niet met een vinger en jullie's kont maar ze zitten er echt diep in. Maar ik ga door tot dat bericht van sis ook gewist is.
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

    #2
    Zou je alsjeblieft even normaal willen doen op dit forum....
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

    Comment

    • harry81
      • Apr 2011
      • 13

      #3
      als sommigen iedereen in hun waarde laat en met respect praat. en als je een minderwaardig bericht krijgt dat je dom bent, en je mag er je meening niet over terug zeggen, en dat ze mijn bericht wissen en van de ander niet dat vind ik dat erg raar ja.

      Comment

      • goldsound
        • Jan 2003
        • 429

        #4
        Dit had je ook heel netjes kunnen doen door de moderator een mailtje te sturen
        Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

        Comment

        • Hansound
          • Apr 2006
          • 832

          #5
          Relax Relax,
          Neem Sis met een pak zout en blijven lachen....
          Sis zit al sinds 1921 in het vak, dus die mag af en toe best eens een stevige opmerking plaatsen....

          Comment

          • Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

            #6
            hee, er zit een knop rechtsbovenaan, rood vierkantje met wit kruisje...

            (de echte mac kenner heeft datzelfde ding links bovenaan, en klein en rond...)


            ff op klikken... Ben je in één keer van je minderwaardigheidsprobleem verlost...

            Comment

            • Richnies2000
              • May 2008
              • 204

              #7
              Originally posted by MacGyverSounds
              hee, er zit een knop rechtsbovenaan, rood vierkantje met wit kruisje...

              (de echte mac kenner heeft datzelfde ding links bovenaan, en klein en rond...)


              ff op klikken... Ben je in één keer van je minderwaardigheidsprobleem verlost...
              op de achterkant van een pc zit ook nog een stekker met de aansluiting iec werkt ook erg goed!

              Comment

              • Mark Vriens
                • Oct 2009
                • 139

                #8
                En dat andere draadje met vergrendeling naar je router/modem werkt ook wel
                CDJ 2000's zijn in tha pocket!

                Comment

                • harry81
                  • Apr 2011
                  • 13

                  #9
                  Originally posted by MacGyverSounds
                  hee, er zit een knop rechtsbovenaan, rood vierkantje met wit kruisje...

                  (de echte mac kenner heeft datzelfde ding links bovenaan, en klein en rond...)


                  ff op klikken... Ben je in één keer van je minderwaardigheidsprobleem verlost...
                  snap niet goed wat je hiermee bedoeld

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #10
                    Je zit hier op een forum waar professionals op licht en geluidgebied rondhangen, die steken vaak veel tijd in het beantwoorden van vragen.
                    Soms lees je bij die vragen tussen de regels door dat de vraagsteller heel erg veel basis kennis mist, dat is waarom Sis die opmerking maakte.
                    De moderators zijn hier objectief, of je nu 1, 100 of zoals in mijn geval bijna 4000 posts hebt geplaatst, de regels zijn voor iedereen gelijk.
                    Lees die regels nog maar eens goed door en bedenk je dan wat Sis verkeerd heeft gedaan.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • laserguy
                      • Jun 2003
                      • 2755

                      #11
                      Als je nog niet weet hoe je dit geheel moet aansluiten stel ik mij toch vragen ....
                      Tape act , en je weet niet hoe aan te sluiten.
                      Zou je dan niet beter stoppen en een ander jopke zoeken .
                      Man toch , dit is echt stom .
                      Dat Sis zich vragen stelt: terecht denk ik! Die laatste zin is er natuurlijk misschien een klein beetje over.
                      maar blijkbaar zitten sommigen niet met een vinger en jullie's kont maar ze zitten er echt diep in.
                      Maar dit is er dan wel veel meer over dan Sis erover is...! Dit is een forum, een manier om INTERMENSELIJK te communiceren. Dan gebruiken we zulke taal toch niet als we een beetje beschaafd zijn? Komop nou...
                      Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

                      Comment

                      • Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

                        #12
                        Zo'n grote jongen is het niet...Dan heb je naar mijn mening ook een vrijwel volledig profiel...

                        Toch wel sneu voor Sis dat ie nog niet pro genoeg is....
                        Olaf Duffhuës

                        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                        Comment

                        • Tom06
                          • Aug 2009
                          • 161

                          #13
                          Krijg nou wat, dat je die relschoppers nou ookal op dit forum tegen komt!
                          Echo! echo .. cho .. ho .. o ... , goede akoestiek!

                          Comment

                          • moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

                            #14
                            Dus als ik berichten verwijderd, dan snap je het niet?!
                            Wanneer ik een heel onderwerp wegkieper, dan snap je het niet?!
                            Dat ik een discussie onderwerp sluit snap je al helemaal niet.

                            Wat ik dan niet snap, waarom dit aan mij ligt!

                            Mocht je er over willen praten: 0347-352141, vraag naar Ralph

                            Ik ben er klaar mee.
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                            Comment

                            Working...