Crest Pro 9200 op 16A zekering

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mdg
    • Dec 2005
    • 23

    Crest Pro 9200 op 16A zekering

    Kan er iemand zijn ervaring uitspreken over het aansluiten van een
    Crest Pro 9200 achter een 16A zekering. Heeft hier iemand wel eens problemen mee gehad?


    Mvg,
    Mdg
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

    #2
    Beste, Mdg,

    Ik heb helaas geen ervaring met deze amp, maar wel de handleiding gevonden. Die vertelt ons dat de "mains" (tweede pagina, kopje "connectors") "240/230 Volt 20 amp" is, waaruit ik opmaak dat ie 20 ampere kan trekken er je dus niet zeker weet of ie het volhoudt op 16 A.




    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Kan me niet voorstellen dat een 16A zekering het niet houdt zolang je niet continu vol in de clip zit.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • Mdg
        • Dec 2005
        • 23

        #4
        Ik kan me ook niet voorstellen dat met normaal gebruik het niet zou lukken met een 16A zekering. Het valt mij ook wel dat de waarde`s die crest opgeeft toch wel hoger zijn bij versterkers met dezelfde capaciteiten. (bv. labgruppen FP+ serie, camco vortex serie).

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Iets klopt er ook niet in die PDF, er staat; 120 V 30A mains, 240/230 V 20A....
          120V 30A komt ongeveer overeen met 230V 16A.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • Turboke
            • Oct 2006
            • 463

            #6
            Op een vortex 4 geeft men een max van 28amp aan op 4 ohm.

            Comment

            • DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

              #7