DVD's van concert op locatie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rovaro
    • Feb 2011
    • 3

    DVD's van concert op locatie

    Hej Guys / Girls,

    Ik heb een vraagje. Stel ik organiseer een concert voor 13.000 man met live beelden, hele reutemeteut.

    Welk bedrijf moet ik dan hebben om elke bezoeker bij de uitgang een dvd'tje te geven van het concert?

    Groetjes,

    Roel
  • MELO
    • Feb 2011
    • 77

    #2
    Tita-tovenaar BV ?
    Zonder gekheid, ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt mij onmogelijk de DVD op het eind van het concert gereed voor verkoop te hebben.
    Ik neem aan de dat het ruwe video en audio ook bewerkt zal moeten worden.
    Daarna zal er een master gemaakt moeten worden waarna de productie, het persen van de kopieen zal moeten gebeuren.

    Het lijkt me dat bij een concert de climax op het eind is, dat zal de koper dan op de dvd terug willen zien.

    Misschien heb ik het mis, het is maar een gedachtegang...

    Succes
    Olé Olé, mijn baas heeft Brooklyn Audio !!

    Comment

    • Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

      #3
      Laat de bezoekers bij de uitgang inschrijven op een lijst met adres en stuur de dvd na . Een andere optie heb je niet .

      Comment

      • Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

        #4
        Zet op de tickets een inlogcode waarmee ze kunnen inloggen op de website. Na inloggen kunnen ze daar de film downloaden. Scheelt in de kosten van het maken van de DVD en je hebt de film het snelst bij de mensen.
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Een afterparty welke lang genoeg duurt zodat 3250 pc's met elk vier DVD branders de video kunnen encoden en vervolgens branden op DVD

          Ik zou kiezen voor de optie van Big Beng.
          Last edited by vasco; 18-02-11, 13:23.

          Comment

          • BJD