Matrix versterkers, Engels fabrikaat

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    Matrix versterkers, Engels fabrikaat

    Beste forummer,

    Als ik de Engels fora mag geloven maakt dit merk uitstekende versterkers voor het geld. Mijn vraag: wie gebruikt deze versterkers, heeft ervaringen of gewoon een mening over dit merk? Gelieve specifieke modellen te noemen en dus geen algemene uitspraken.

    Ik heb zelf contact gehad met het bedrijf, via de mail, en kreeg buitengewoon snel een -overigens erg vriendelijke- reactie. Inmiddels heb ik een volledige prijslijst ontvangen, al zal ik deze uit respect voor J&H hier niet plaatsen (geïnteresseerden kunnen me mailen). Wel wil ik graag melden dat een verzending vanuit Engeland 21 pond kost (tenminste in de periode van 20-01-2011 tot 20-2-2011, kan wijzigen dus) voor een pakket van 32 kilogram. Aangezien Matrix enkel lichtgewicht versterkers maakt, zouden er dus meerdere versterkers per pakket verzonden kunnen worden.

    Mvg,

    Teun

    Last edited by 4AC; 16-03-11, 21:26. Reason: Afbeelding met link naar homepage, leuk hoor :)
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    Niemand dit merk in zijn/haar rack zitten?

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • Whitefarmer
      • Oct 2003
      • 1244

      #3
      Ik heb naar aanleiding van je eerste post wel gekeken op de site, zag er interessant uit!

      In welke prijsklasse zitten ze?
      Groeten John
      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

      Comment

      • 4AC
        • Nov 2007
        • 1791

        #4
        Ha John,

        Dat was dus precies wat ik dacht; interessant spul!
        Mocht iemand geïnteresseerd zijn in prijzen, dan ben je vrij om me een PM te sturen (niet bedoelt voor mensen die te lui zijn om een engels mailtje naar Matrix te typen, wel voor de mensen die serieus geïnteresseerd zijn).

        De XT6000G lijkt een mooie concurrent voor bijvoorbeeld de QSC PL380. En de XT500 zou een 1HE alternatief kunnen zijn voor RMX850, om toch maar bij QSC te blijven. Wat mij betreft kon dit wel eens boeiend spul kunnen zijn...

        Mvg,

        Teun
        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

        Comment

        • nightline
          • Oct 2002
          • 1001

          #5
          Originally posted by 4AC
          Ha John,


          De XT6000G lijkt een mooie concurrent voor bijvoorbeeld de QSC PL380. En de XT500 zou een 1HE alternatief kunnen zijn voor RMX850, om toch maar bij QSC te blijven. Wat mij betreft kon dit wel eens boeiend spul kunnen zijn...

          Mvg,

          Teun

          Zeg Teun om een versterker van 2x 3000 watt @ 2 Ohm te vergelijken met een van 2x 4000 watt @ 2 Ohm vind ik appels met peren vergelijken.
          Powered by AudioMadness....

          Comment

          • 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

            #6
            Och, met andere impedanties ontlopen ze elkaar niet zo veel...

            Maar je bedoelt zeker te zeggen dat aangezien de Matrix bij 2 ohm harder inzakt qua vermogen (t.o.v. 8 en 4 ohm), dat deze de mindere is?

            Mvg,

            Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

            Comment

            • Gast1401081
              • Mar 2001
              • 7999

              #7
              Originally posted by 4AC
              ....Wel wil ik graag melden dat een verzending vanuit Engeland 21 pond kost (tenminste in de periode van 20-01-2011 tot 20-2-2011, kan wijzigen dus) voor een pakket van 32 kilogram.
              van waar uit Engeland? kom er nog wel eens met een autootje namelijk..

              Comment

              • 4AC
                • Nov 2007
                • 1791

                #8
                Mij is verteld dat ze het direct vanaf de fabriek zouden verzenden.

                Mvg,

                Teun
                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                Comment

                • Watt Xtra
                  • Oct 2004
                  • 1119

                  #9
                  een verhuurbedrijf uit Doetinchem heeft een aantal jaren terug ook wel veel matrix ampjes gehad, verkocht deze ook. Toen dertijd hele aardige ampjes. Wat het nu doet zou ik niet durven te zeggen. Maar dat de engelsen amps kunnen bouwen hebben ze oa wel bewezen met Studiomaster vroeger!
                  JBL, Labgruppen en DVX, verder heel veel LED verlichting, lekker milieuvriendelijk :D

                  Comment

                  • 4AC
                    • Nov 2007
                    • 1791

                    #10
                    Welke bedoel je? Google zegt ene 'EKO'?

                    Klopt; Studiomaster, Hill, Chevin en dergelijke.
                    En natuurlijk de huidige top: MC2, Full Fatt Audio...
                    Vandaar ook hoge verwachtingen!

                    Mvg,

                    Teun
                    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                    Comment

                    • tarpan
                      • Dec 2008
                      • 266

                      #11
                      Zien er idd leuk uit, maar ben ik nu de enige die vindt dat die grote (koel)openingen in het front er gevaarlijk groot uit zien?
                      als je bij de brom zit...

                      Comment

                      • 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

                        #12
                        Wat is daar gevaarlijk aan dan?

                        Mvg,

                        Teun
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                        Comment

                        • Carl
                          • Nov 2000
                          • 907

                          #13
                          Kleine kinderen kunnen daar spijkers insteken??
                          Die openingen lijken mij niet groter dan zo'n 5mm.
                          Die bakken zien er best goed uit en op speakerplans zijn ze er zeer enthousiast over.
                          Andy-amp, de ontwerper schijnt een erg aardige gozer te zijn, en nog verstand van versterkers ook.
                          Ik zou er best eentje willen proberen, maar ik ga er niet voor naar Londen rijden.

                          Comment

                          • 4AC
                            • Nov 2007
                            • 1791

                            #14
                            Ja, zo kan ik ook nog wel het een en ander verzinnen, haha!
                            Het gaat hier uiteraard om professioneel materiaal dat gebruikt dient te worden door professionals, en daar vallen kinderen niet onder ben ik bang. Daarnaast voorzie ik wel meer gevaren voor kinderen bij heel ander materiaal, dat valt onder risico en daarvoor moet je gewoon alert zijn.

                            Ik ben het overigens nog nooit tegen gekomen, kinderen met spijkers, bij je versterkerrack, maar dat terzijde.

                            Een ritje naar Engeland is inderdaad net iets te gek voor een versterker, dat ben ik met je eens. Mijn contactpersoon bij Matrix heeft me echter verzekerd dat, als de versterker je niet bevalt na bestelling, je je geld terug krijgt. Waartoe ze ook verplicht zijn overigens. Je bent wel je verzendkosten kwijt, maar ach.
                            Mocht je echt serieus geïnteresseerd zijn is dus overal wel wat voor te verzinnen!
                            Aardige gozers inderdaad, die indruk kreeg ik ook al. En zo hoort dat ook

                            Mvg,

                            Teun

                            Mvg,

                            Teun
                            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                            Comment

                            • tarpan
                              • Dec 2008
                              • 266

                              #15
                              Nou, geen kinderen met spijkers, maar "lollige" pubers of de welgekende "ik zet mijn biertje hier maar héél even neer".
                              Ik weet ook wel dat het over pro-materiaal gaat, en dat er dan (in principe) niet veel gevaar bestaat op verdwaalde voorwerpen.
                              Het was gewoon het eerste waar ik op lette.
                              als je bij de brom zit...

                              Comment

                              Working...