smaart vs bss fds-366

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mpstech
    • Aug 2010
    • 11

    smaart vs bss fds-366

    hoi,

    Na wat rond te zoeken ben ik uit gekomen op de smaart software, nu was mijn vraag of je via smaart ook een omnidrive kan afregelen (ik zag op de site een download staan voor verschillende processors waaronder de fds-366t). Ik heb wel een macbook, zou het mogelijk zijn om via deze software vanuit mac de omnidrive te regelen zoals je kan via london architect maar dan voor windows?

    mvg
    De Ridder Jan
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

    #2
    Originally posted by mpstech
    hoi,

    Na wat rond te zoeken ben ik uit gekomen op de smaart software, nu was mijn vraag of je via smaart ook een omnidrive kan afregelen (ik zag op de site een download staan voor verschillende processors waaronder de fds-366t). Ik heb wel een macbook, zou het mogelijk zijn om via deze software vanuit mac de omnidrive te regelen zoals je kan via london architect maar dan voor windows?

    mvg
    De Ridder Jan
    Welke versie van Smaart heb je? Smaart 6 voor de Mac kan geen andere processors aansturen. Smaart 6 voor pc kan dat wel. Of Smaart 7 voor de Mac inmiddels wel de mogelijkheid heeft om systeem processors aan te sturen weet ik niet.
    Spelingvouten onder voorbehout...

    Comment

    • mpstech
      • Aug 2010
      • 11

      #3
      Ik heb nog geen versie, ik sta eventueel op het punt smaart aan te kopen indien het processors kan aansturen zoals de omnidrive. vandaar mijn vraag

      Comment

      Working...