meet software voor mac

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • soundsolution
    • Sep 2009
    • 1

    meet software voor mac

    Ik ben op zoek naar meet software voor een macbook. In het verleden heb ik mogen werken met Smaart, echter Smaart is er alleen voor windows machines.

    Wie kan mij een goed advies geven?

    Alvast bedankt.

    Groeten Rob Kuenen
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

    #2
    Originally posted by soundsolution
    Ik ben op zoek naar meet software voor een macbook. In het verleden heb ik mogen werken met Smaart, echter Smaart is er alleen voor windows machines.

    Wie kan mij een goed advies geven?

    Alvast bedankt.

    Groeten Rob Kuenen
    ik heb zelf ook een mac,

    Helaas is bijna alle PRO audio software zoals Smaart, en de meeste line array calculators, mengtafel software, systeem processor software er alleen voor windows.
    waarom snap ik ook niet, alle studio programma's zijn wel voor met beschikbaar.

    heb er een VMware dualboot opstaan met een kale windows XP installatie en Smaart en line array calculator enz erop. nooit aan internet gehangen dan blijft ie in ieder geval stabiel.
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

    Comment

    • frederic
      • Jan 2006
      • 3511

      #3
      Ik heb een variant voor iphone met meetmicrofoon gekocht.

      Comment

      • daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

        #4
        Originally posted by frederic
        Ik heb een variant voor iphone met meetmicrofoon gekocht.
        smaart voor iphone???
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

        Comment

        • stamgast
          • Feb 2010
          • 253

          #5
          Voor de mac beschikbaar
          - Spectrafoo: Metric Halo SpectraFoo
          - Spectre: http://createdigitalmusic.com/2006/0...surement-apps/

          Comment

          • Peter Vanhove
            • Jun 2002
            • 347

            #6
            Ik gebruik toch al heel lang Smaart 6 onder OSX, en sinds een paar maanden versie 7.
            Er is sinds versie 6 zowel een windows als een mac versie zie Smaart v7 Demo Downloads
            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

            Comment

            • Timo Beckman
              • Jul 2006
              • 1298

              #7
              Smaart 7.1 is beschikbaar bij rational acoustics . Voor mac en windows . Ik heb de afgelopen 2 weken er tegen aan gehikt om een mac met een multie channel geluidskaart aan te schaffen vanwege een plotsling opgekomen driver conflict waardoor mijn smaart/sat-live meetset niet meer werkte . Dit is gelukkig opgelost door de importeur van die geluidkaart . Dus kan ik nog even wachten daar de configuratie die ik graag wil behoorlijk duur was .
              Smaart op een mac heb ik zien werken en er zitten een aantal zeer goede functies in . Het is nog niet zo nauwkeurig als sim maar voor de jobs die er niet voor betalen volstaat het .
              Er zitten een paar x-tra's in die versie 5.4 niet had (meten van group delay(iets wat sim niet heeft) en multie channel metingen) . Dus is het iig een idee om de demo te proberen

              Comment

              • esound
                • Oct 2004
                • 193

                #8
                Electroacoustics Toolbox

                Comment

                • Timo Beckman
                  • Jul 2006
                  • 1298

                  #9
                  @ esound
                  Het is iig een stuk goedkoper . Werk jij met dit programma ? Hoe zijn de ervaringen tov bv smaart of sat-live
                  Last edited by Timo Beckman; 05-11-10, 22:16.

                  Comment

                  • esound
                    • Oct 2004
                    • 193

                    #10
                    heb nog niet echt met de software gewerkt. Vanwege tijdsgebrek.

                    Comment

                    Working...