Floor monitors

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkB
    • Oct 2010
    • 5

    Floor monitors

    Hallo,

    Allereerst zal ik mij even voorstellen. Ik ben Mark, en ik ben een student.

    Voor mijn opleiding doe ik een onderzoek naar floor monitors, en zou graag jullie hulp daarbij gebruiken.



    Informatie die ik graag te weten zou komen:



    1. Wat is je achtergrond? (verkoop, verhuur, eindgebruiker etc.)

    [open vraag]


    Ergonomie

    2. De handzaamheid van een Floor monitor is erg belangrijk voor een hoog gebruikersgemak.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    3. Een product is handzaam als het met 1 hand te tillen is.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    4. Als een Floor monitor self-powered is verhoogd dit het gebruikersgemak.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    Vormgeving

    5. Als er spanningsconnectors aan de achterkant van de monitor zitten, vormt dit een gevaar voor het publiek.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    6. Een Floor monitor moet eigenlijk niet opvallen op het podium.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    7. Het is belangrijk dat een Floor monitor (wedge) een laag profiel heeft, zodat deze het zicht van het publiek zo min mogelijk hindert.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    8. Het heeft meerwaarde als de Floor monitor (wedge) ook voor andere toepassingen gebruikt kan worden.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    Overig

    9. Artiesten moeten op het product kunnen staan zonder dat het kapot gaat.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    10. Bij aanschaf van een Floor monitor speelt de prijs van het product een grote rol.

    Oneens . . . . . . . Eens
    1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7


    11. Een lineaire frequency response is erg belangrijk bij een Floor monitor