Reinigen Sennheiser SKM3072U kop

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

    Reinigen Sennheiser SKM3072U kop

    Beste,

    Ik heb sinds enige tijd een Sennheiser SKM3072U draadloze microfoon in gebruik en wil nu de microfoonkop reinigen.

    Al mijn microfoons worden regelmatig gereinigd om zo hopelijk wat hygiene te waarborgen. De microfoons blijven in ieder geval een beetje fris ruiken, zonder nare bier en/of rookluchtjes.

    De kop van de SKM3072U (ME 3005) kan uiteraard van de body van de handzender worden afgeschroeft om de baterij te wisselen. Ik krijg echter helaas niet uitgevonden hoe de kop zelf nog open kan om zo de grill en de foam te reinigen.

    Hopelijk heeft iemand hier er ervaring mee, ik hoor het graag.
  • EL_Loco
    • Nov 2009
    • 87

    #2
    Ik geloof dat dit een type was, waar de eigenlijke microfoon in de kop geschroeft was. Volgens mij zijn er 2 gaatjes waar je een staafje in kan schuiven, dan kan je het binnenwerk zo uit de kop draaien.
    (pin me er niet op vast, ik kan zo gauw geen foto's vinden van het binnenwerk)

    nog heel even gespiekt in de manual, het is inderdaad het type wat ik dacht. Als het goed is kan je het binnenwerk uit de grill schroeven, en zijn er gaatjes waar je een staafje in kan duwen om grip te hebben.
    Last edited by moderator; 14-09-10, 19:43.

    Comment

    Working...