Sennheiser EW300 G3 IEM

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Q-Ball
    • Jun 2010
    • 10

    Sennheiser EW300 G3 IEM

    Hallo.

    Het volgende.
    Ik ben van plan om de Sennheiser EW300 G3 IEM te gaan aanschaffen.
    Nu weet ik dat de G1 en de G2 ook elkaars signalen kunnen opvangen, dus met een zender van de G1 kun je signaal door geven aan de ontvanger van de G2 en andersom.
    Mijn vraag is nu, werkt dit nu ook bij de G3 of hebben ze deze zo gemaakt dat dat niet meer mogelijk is.
    Ik kan hier in de spec's niet echt duidelijk iets van terug vinden, behalven dat ze dezelfde ferquenties kunnen zenden en ontvangen, maar ik weet niet of dat het enige is dat van invloed is.
    Ik hoor graag reacties.

    Mvg

    Andor
    Last edited by Q-Ball; 22-08-10, 14:44.
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

    #2
    Hoi Q-ball, de meeste g1/g2 systemen zitten boven de 790 MHz. verstandig is om onder deze frequentie te gaan zitten.
    Als ik jou was zou ik ook even de shure psm 900 in ears uit proberen.
    Heb er net 8 gekocht en ben er erg over te spreken.

    Comment

    • Q-Ball
      • Jun 2010
      • 10

      #3
      Hoi joe.

      Shure ben ik ook erg tevreden over, werk zelf met de beta 87 condensator mic.
      Echter de mensen waar ik mee samen werk, werken allemaal met Sennheisers IEM.
      Vandaar dat ik wil overstappen naar Sennheiser.
      Weet jij of op de juiste ferquentie gaan zitten voldoende is om het signaal van de G1 of G2 zender op te vangen?

      Comment

      • jakkes72
        • Dec 2003
        • 1015

        #4
        De nieuwe sennheiser systemen worden in de B-range verkocht.
        De oude reeks (G1 en G2) in de D-range.

        Het mixen van de G1/G2 en G3 gaat dus niet lukken.

        Tenzij je via Duitsland oid een D-range EW300/G3 IEM besteld.

        Comment

        • EL_Loco
          • Nov 2009
          • 87

          #5
          In principe werken ze gewoon samen, echter moet je wel op de frequentie banden letten (zoals hier boven al aangegeven )

          Comment

          • Q-Ball
            • Jun 2010
            • 10

            #6
            Dank je wel, ga even kijken of ik een D band kan krijgen.....

            Comment

            • jakkes72
              • Dec 2003
              • 1015

              #7
              Let dan wel even op dit topic:


              Het kan zijn dat over een beperkt aantal jaren je setje uit de d-range problemen gaat hebben....

              Comment

              • Blacknoise
                • Apr 2010
                • 17

                #8
                Beste Q-Ball,

                Het is begrijpelijk dat je muzikanten bekend zijn de Sennheiser IEM aangezien deze de afgelopen jaren leidend in de markt zijn. Maar sinds dit jaar heeft Shure eindelijk een opvolger voor hun oude IEM systeem. Het nieuwe systeem is de PSM900, dit is echt een geweldig systeem, RF filtering is echt super aangepakt en klinkt echt geweldig. Als ik je een tip mag geven zou ik het Sennheiser systeem en en de nieuwe Shure PSM900 systeem naast elkaar gaan zetten en een A-B vergelijk maken en dan de band de keuze laten maken.

                Comment

                Working...