lake met win7

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • joe
    • Jan 2003
    • 446

    lake met win7

    [FONT=Verdana]Wie heeft er ervaring met lake software en windows 7 64bit[/FONT]
    [FONT=Verdana]Bij mij is deze combi erg traag, eerst dacht ik dat me laptop veelte vol stond, maar naar windows 7 opnieuw te installeren is het niet verbeterd.[/FONT]
    [FONT=Verdana] [/FONT]
    [FONT=Verdana]Het ligt niet aan de lake of verbinding, zelfs al draai ik offline is hij traag.[/FONT]
    [FONT=Verdana]Andere apparaten aansturen met win7 zoals galileo heb ik geen problemen mee. [/FONT]
    [FONT=Verdana] [/FONT]
    [FONT=Verdana]Heeft iemand hier ook problemen mee? Weet iemand hier een oplossing voor. scherm resolutie staat op 1920 x 1080 een lagere resolutie lijkt hij wat sneller te worden.[/FONT]
    [FONT=Calibri][/FONT]
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

    #2
    probeer de software eens in 1024x768 te draaien dit zou het wel grotendeels moeten oplossen.
    There is no substitute for imagination

    Comment

    • dwali
      • Jun 2002
      • 92

      #3
      probeer de shortcut eens te wijzigen in:
      "C:\Program Files\Dolby\Dolby Lake Controller v5.1\Dolby Lake Controller.exe" fullscreen

      (dus <spatie>fullscreen achter de link..)

      EDIT: dit forceerd dus een 1024x768 resolutie voor de controller software.. windows blijft op jouw eigen draaien.. (als je DLC afsluit of minimized)
      For those about to rock, we salute you...

      Comment

      • Freek Fokker
        • Aug 2003
        • 495

        #4
        Probeer ook is de IPv6 instelling weg te gooien uit je LAN adapter en stel een vast IPv4 in.
        Er was nog iets maar dat moet ik even uitzoeken.
        SR20DET

        Comment

        • joe
          • Jan 2003
          • 446

          #5
          Hey Freek, ik ga de ipv6 onthouden, maar ik denk dat dit nu niet het geval is, omdat hij het ook doet als hij offline is. De resolutie naar 1024x768 zetten scheelt wel maar fijn is anders. Het viel me net op dat 1 processor van de 4 flink aan het buffelen is en de andere 3 doen zowat niks (computer processor . Misschien een ideetje voor lapgruppen om de software multithreading te maken. Dit is niet handig bij de huidige multi-core processor systemen.
          Mochten er nog meer dingen zijn waar naar ik kan kijken hoor ik het graag!
          Ik ben benieuwd wat je nog kan vinden Freek.

          Comment

          • Pipping
            • Aug 2010
            • 83

            #6
            iemand ook ervaring met de presets ? Hoe maak ik van 2 inputs 1 input, ik heb een topkast die op 4 kantjes draait, en nu wil ik deze settings er in laden maar hij blijft 2 presets weergeven in mijn input menu

            Comment

            • jadjong
              • Oct 2003
              • 654

              #7
              Originally posted by Pipping
              iemand ook ervaring met de presets ? Hoe maak ik van 2 inputs 1 input, ik heb een topkast die op 4 kantjes draait, en nu wil ik deze settings er in laden maar hij blijft 2 presets weergeven in mijn input menu
              Dat klopt, je hebt twee modules. Als je er maar eentje nodig hebt kan je die andere gewoon negeren.

              Comment

              Working...