GELUIDMAN eigen schuld dikke bult

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • libbe
    • Jul 2010
    • 7

    GELUIDMAN eigen schuld dikke bult

    te horen gekregen over "man slaat geluid man"

    de geluidman had een rider gekregen maar maakt geen gebruik van .Dacht alleen aan zichzelf luister ook niet naar anderen .
    Er zou hun eigen geluidman achter de mixer staan geen toegang gegeven ???????? terwijl wel de afspraak was .Dat hun geluidman zou staan. ( ook de toezegging ). en door blijven jennen van de geluidman tegen de gitaarrist.kan dat ook de geluidman kan ook niet tegen de waarheid. en erg veel stressssssss en dronken achter de mixer kon zijn eigen 2e man niet horen hij was af en toe de weg kwijt.
    wat er gebeurt is kan gewoon niet .
    Last edited by libbe; 27-07-10, 21:32.
  • SoundOfSilence
    • Mar 2007
    • 766

    #2
    Geen idee wie je bent, maar ik neem aan dat je op een of andere manier verbonden bent met de band waar sander afgelopen weekend last van gehad heeft.

    Ken musicxtra's mixstijl en kan me niet vinden in je stelling.

    Als een band een eigen geluidsman heeft én van te voren aangeeft dat ze graag willen dat die schuift kan dat meestal zonder problemen.

    Na afloop mot gaan maken is nutteloos, iemand het ziekenhuis in slaan kansloos (en dan druk ik me netjes uit)
    Last edited by SoundOfSilence; 28-07-10, 07:11.
    It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      hey libbe,

      op een of andere manier denk ik dat je bandlid bent.

      stel
      1) jullie alles in orde hadden
      2) de geluidsman daar niet aan meedeed.
      3) jullie de waarheid dus in je zak hebben
      nou....
      Dan pak je 12 kilo ijzer en hoek je hem het ziekenhuis in?
      "Dacht alleen aan zichzelf luister ook niet naar anderen ." in een post er achteraan gooiend?

      ben jij soms van diezelfde groep die al 30 jaar, ieder jaar in den haag met de ME komt vechten omdat ie zo enorm gelijk heeft dat anderen daar maar even hun ledematen voor moeten breken? Want er is geweld in de wereld en het is allemaal de belanda's hun schuld.
      lekker belangrijk!

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4
        Nope, geen enkele aanleiding om het bericht te verwijderen.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • pjadskop productions
          • Nov 2008
          • 128

          #5
          Ik heb het bericht nu al 3 keer gelezen, en ik snap nog altijd geen woord van wat er geschreven staat, ik wil nu niet zagen maar zijn er grenzen rond de schrijfstijl?
          Nee meneer, de boom staat niet op de bergen, want de bergen zijn op vakantie in Disneyland, meneer

          Comment

          • Jan van Duren
            • May 2004
            • 204

            #6
            keur niet goed wat er is gebeurt. Maar hoor en wederhoor. Laat de TS zijn verhaal maar doen. Graag wel iets duidelijker formuleren, aub.

            Comment

            • libbe
              • Jul 2010
              • 7

              #7
              Originally posted by showband
              hey libbe,

              op een of andere manier denk ik dat je bandlid bent.

              stel
              1) jullie alles in orde hadden
              2) de geluidsman daar niet aan meedeed.
              3) jullie de waarheid dus in je zak hebben
              nou....
              Dan pak je 12 kilo ijzer en hoek je hem het ziekenhuis in?
              "Dacht alleen aan zichzelf luister ook niet naar anderen ." in een post er achteraan gooiend?

              ben jij soms van diezelfde groep die al 30 jaar, ieder jaar in den haag met de ME komt vechten omdat ie zo enorm gelijk heeft dat anderen daar maar even hun ledematen voor moeten breken? Want er is geweld in de wereld en het is allemaal de belanda's hun schuld.
              wie niet ...........moet maar ...............

              Comment

              • Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

                #8
                Bij dit soort reacties vraag ik me toch echt af wat in de gedachte van sommigen om kan gaan..

                Dat je een keer een slag uitdeelt is nog tot daaraantoe. Maar een wapen, wat het effectenpedaal in dit verhaal is, gaan gebruiken om iemand iets te laten "voelen" gaat toch wel erg ver..
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

                Comment

                • showband
                  • May 2001
                  • 4524

                  #9
                  nogmaals libbe. even kort en duidelijk. Geef antwoord op deze ene vraag:

                  Jij staat ervoor dat je mensen het ziekenhuis inslaat die niet werken zo als jij wil?
                  lekker belangrijk!

                  Comment

                  • Waveform
                    • Dec 2009
                    • 321

                    #10
                    Volgens mij hebben we hier een nieuwe dictator in de maak. Deze jongen is precies echt van het principe "regeren met ijzeren hand". Vrij letterlijk.

                    En ik zeg jongen, want aan zijn schrijfwijze en manier van redeneren heeft hij volgens mij zijn lager onderwijs nog niet afgemaakt.

                    Ik vind het trouwens heel zielig dat jij op deze manier moet komen naschoppen terwijl de betreffende persoon duidelijk fysiek zwaar gekwetst is. Is het nog niet genoeg geweest voor jou?


                    PS: Voor degene die de stand gelijk wil zetten, microfoonstatieven zijn voor die toepassing voorlopig gratis te huur bij mij

                    Comment

                    • @lex
                      • Jul 2006
                      • 1087

                      #11
                      Als ik echt niets aan een discussie heb toe te voegen omdat ik het een kansloze discussie vind, dan voeg ik er ook meestal niets aan toe...

                      Misschien voor anderen een suggestie. Ga hier niet te serieus op in!

                      @lex
                      Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

                      Comment

                      • DJ Antoon
                        • May 2005
                        • 1681

                        #12
                        Originally posted by Waveform
                        En ik zeg jongen, want aan zijn schrijfwijze en manier van redeneren heeft hij volgens mij zijn lager onderwijs nog niet afgemaakt.
                        Of zat of stoned. Er is in ieder geval duidelijk iets mis gegaan. Ik zal blij zijn als ik hem niet tegen kom! Als er zo op een forum gepost moet worden, dan wil ik zo iemand wel eens zien in het veld. Een geval van een erg kort lontje lijkt me.
                        Ja de andere party zal misschien ook wel iets niet helemaal goed gedaan hebben, maar blijkbaar was er met praten niets op te lossen...
                        Als de TS zo trots is mag hij wel even laten weten over welke band het over gaat. Kunnen we er allemaal met een grote boog omheen, of het gevecht aan gaan... maar welke geluidsman zit daar nu op te wachten.

                        Comment

                        • moderator
                          Moderator
                          • Apr 2001
                          • 5950

                          #13
                          Originally posted by libbe
                          te horen gekregen over "man slaat geluid man"

                          1. de geluidman had een rider gekregen maar maakt geen gebruik van .Dacht alleen aan zichzelf luister ook niet naar anderen .

                          2. Er zou hun eigen geluidman achter de mixer staan geen toegang gegeven ???????? terwijl wel de afspraak was .Dat hun geluidman zou staan. ( ook de toezegging ).

                          3. en door blijven jennen van de geluidman tegen de gitaarrist.kan dat ook de geluidman kan ook niet tegen de waarheid.

                          4. en erg veel stressssssss en dronken achter de mixer kon zijn eigen 2e man niet horen hij was af en toe de weg kwijt.
                          wat er gebeurt is kan gewoon niet .
                          Kijk, dat je een mening hebt die afwijkt van hoe de geluidsman het ervaren heeft, dat kan.
                          Maar wanneer je dan de moeite neemt om je mening te geven, wees dan ook zo sportief om te reageren op vragen ( zie de meerdere keren door Showband herhaalde vraag waarop je nog geen serieuze reactie op hebt gegeven)

                          Ik heb ook wat weder vragen:

                          ad 1. Als Tech is het fijn als je van te voren weet waar je aan toe bent, stageplan, priklijst, efx/dynamics op welke kanalen.
                          Een welles-nietes discussie is zinloos, maar heeft de bena dgechecked of de tech de rider en aanvullende info heeft ontvangen?
                          Lijkt me een hele normale gang van zaken wanneer je te gast bent op een festival en/of een andere PA leverancier jouw optreden gaat faciliteren.

                          Jij hebt de indruk dat de tech alleen aan zichzelf dacht, dat is grappig, want hij komt wel z'n diensten aanbieden aan de band en zijn naam hangt ook aan het optreden.

                          ad2. Wanneer dat duidelijk van te voren is afgesproken en het lijkt niet te gaan gebeuren, dan wordt het tijd dat het management van de band of de artistek leider in gaat grijpen: De tech van de band schuift de band, anders geen optreden.
                          Ook heel gangbaar zo'n afspraak alleen als je er pas na het optreden aanspraak op gaat maken dan ben je euh...kansloos te laat?!?
                          Waarom regel je dat niet voor je gaat soundchecken?

                          ad3. Als ik jou loop te jennen dan sla je me tegen de grond?
                          Dat is wat jou betreft een normale reactie?
                          ...Showband bevroeg het je eerder, zou graag je reactie lezen.

                          ad4. Sterk argument, toetsbaar ook...komop! De bandleden zaten zelf allemaal aan de spa rood?
                          Te goedkoop om verder op te reageren.

                          Nogmaals: prima dat je jouw mening geeft, maar de manier waarop en de inhoud van je bericht komt niet echt sterk over.

                          Ben benieuwd naar je reactie!
                          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                          Comment

                          • Gast1401081
                            • Mar 2001
                            • 7999

                            #14
                            Originally posted by @lex
                            Als ik echt niets aan een discussie heb toe te voegen omdat ik het een kansloze discussie vind, dan voeg ik er ook meestal niets aan toe...

                            Misschien voor anderen een suggestie. Ga hier niet te serieus op in!

                            @lex
                            Ambon Vrij !! Libbe Vast !!

                            Comment

                            • berolios
                              • Sep 2005
                              • 1538

                              #15
                              LIBBE, je hebt groot gelijk, je moet niet alles maar over je heen laten gaan. Het houdt een keer op he . Maar ik ben wel benieuwd, wat is jouw relatie tot dit voorval?

                              Wellicht handig deze discussie nog even levend te houden? Er is nog wel veel info waar ik benieuwd naar ben namelijk!
                              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                              Comment

                              Working...