master audio p18swa 18'' subwoofer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lobbes
    • Jun 2010
    • 4

    master audio p18swa 18'' subwoofer

    hallo ik heb een vraag ik wil nieuwe subjes van master gaan kopen maar weet iemand wat de maten zijn want op de foto zien ze er nog al klein uit
  • Q-Ball
    • Jun 2010
    • 10

    #2
    P18SWA 1000 W powerd baskast Dimensions (H/W/D) 550x740x670mm

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      Op dit soort topics komt altijd een slotje.
      Waarom? Omdat van je verwacht wordt dat je eerst ZELF een beetje onderzoek gaat doen bij dit soort vragen.

      Indien het ging om deze tweedehands subs, zou je dus de verkoper kunnen contacteren. Nog veel simpeler is om Google te gebruiken (vast iets nieuws voor je, het is een zogeheten 'zoekmachine'). En dan kom je al gauw uit bij...
      Een productpagina
      Een specsheet
      En zélfs een handleiding

      Wat is het leven toch ook moeilijk voor sommigen...

      Mvg,

      Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Niet zo zeuren hoor Teun, als je niet kunt lezen kun je alleen maar plaatjes kijken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • Rolandino
          • Mar 2007
          • 1451

          #5
          het willen kopen van deze subs zegt al genoeg !
          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

          Comment

          • 4AC
            • Nov 2007
            • 1791

            #6
            Originally posted by MusicXtra
            Niet zo zeuren hoor Teun, als je niet kunt lezen kun je alleen maar plaatjes kijken.
            Haha, nou, erg handig dan. Die mensen hebben maar één keuze:
            DUO – IB-Groep/Inburgeren
            Of nouja, wel meer;
            Stichting Lezen & Schrijven: Home - Stichting lezen & schrijven, Lezen en schrijven, Lezen & schrijven, Stichting lezen en schrijven, Laurentien, Prinses Laurentien, Laaggeletterdheid, Ongeletterdheid, Alfabetisering, Analfabeten, Fonds laurentien, S

            Originally posted by Rolandino
            het willen kopen van deze subs zegt al genoeg !
            Vertel? Slechte ervaringen?
            Zo ja, dan kan dit topic nog enigszins nuttig/boeiend/interessant worden...

            Mvg,

            Teun
            uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
            Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

            Comment

            • Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

              #7
              Ik denk dat de meeste wel weten of begrijpen van mijn reactie.

              In de verhuurwereld is het hele ervaring om met Master te komen.

              Na ruim 15jaar met dit merk gewerkt te hebben ( in eigen beheer ) zijn eindelijk mijn ogen open gegaan.

              Komt niet door het merk maar meer de mensen erachter.

              Ook heb ik in die jaren veel misgelopen door het niet accepteren van het merk, maar goed ga hierover niet verder in discussie.

              Ook al klinkt een Master-set nog zo goed de acceptatie komt ten nimmer goed.
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

              Comment

              • HR Soundproductions
                • Oct 2005
                • 650

                #8
                Originally posted by Rolandino
                Ik denk dat de meeste wel weten of begrijpen van mijn reactie.

                In de verhuurwereld is het hele ervaring om met Master te komen.

                Na ruim 15jaar met dit merk gewerkt te hebben ( in eigen beheer ) zijn eindelijk mijn ogen open gegaan.

                Komt niet door het merk maar meer de mensen erachter.

                Ook heb ik in die jaren veel misgelopen door het niet accepteren van het merk, maar goed ga hierover niet verder in discussie.

                Ook al klinkt een Master-set nog zo goed de acceptatie komt ten nimmer goed.
                Ik heb zelf ook geregeld gebruik gemaakt van master omdat de lokale geluidsboer in mijn dorp dit merk voerde (en we zitten niet zo heel ver van Breda vandaan). Ik moet zeggen dat met de setjes waar ik mee op pad ben geweest toch altijd wel erg lekker klonken en over acceptatie van artiesten heb ik (meestal) geen problemen gehad of goed beargumenteerde afwijzingen. Jammergenoeg luisteren sommigen met hun ogen!!

                Wel merk ik dat steeds meer wannabe bandjes de meest onmogelijke riders op beginnen te stellen (recent bijv. 8x EV RX212/75 en 8x RX218s notabene in een cafe waar max. 100 man binnen kon, waar moet ik het laten???). Overigens waren de meeste na de soundcheck met de Master spullen toch wel om en overtuigd.

                Mijn ervaring bij bijv. RSL is wisselend en loopt van zeer goede service tot zowat geen service (maar dat heb ik bij andere merken ook meegemaakt en beperkt ze niet tot hun alleen).

                B.O.T.; ik denk dat er voor deze subkast genoeg alternatief te vinden zijn die op gelijk nivo presteren maar aanzienlijk goedkoper zijn.

                Comment

                • frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

                  #9
                  Originally posted by HR Soundproductions
                  Ik heb zelf ook geregeld gebruik gemaakt van master omdat de lokale geluidsboer in mijn dorp dit merk voerde (en we zitten niet zo heel ver van Breda vandaan). Ik moet zeggen dat met de setjes waar ik mee op pad ben geweest toch altijd wel erg lekker klonken en over acceptatie van artiesten heb ik (meestal) geen problemen gehad of goed beargumenteerde afwijzingen. Jammergenoeg luisteren sommigen met hun ogen!!

                  Wel merk ik dat steeds meer wannabe bandjes de meest onmogelijke riders op beginnen te stellen (recent bijv. 8x EV RX212/75 en 8x RX218s notabene in een cafe waar max. 100 man binnen kon, waar moet ik het laten???). Overigens waren de meeste na de soundcheck met de Master spullen toch wel om en overtuigd.

                  Mijn ervaring bij bijv. RSL is wisselend en loopt van zeer goede service tot zowat geen service (maar dat heb ik bij andere merken ook meegemaakt en beperkt ze niet tot hun alleen).

                  B.O.T.; ik denk dat er voor deze subkast genoeg alternatief te vinden zijn die op gelijk nivo presteren maar aanzienlijk goedkoper zijn.
                  Daar moet je je als organisator niks van aantrekken. Ze mogen al kontent zijn dat ze mogen optreden. En als het hen niet zind, neem een andere band. Er zijn bands genoeg.

                  Comment

                  Working...