Jbl p66, p722, p744

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jomi
    • Jun 2010
    • 2

    Jbl p66, p722, p744

    hallo, ik kocht een p66-systeem. de bas is de P744 en de p722 top.

    Ik kocht het systeem alleen met de kolommen. Ik moet weten of iemand weet de crossover-instellingen voor dit systeem.

    Ik kan nergens informatie vinden. bedankt
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    Nog niet eens zo heel lang geleden is er een vergelijkbaar topic geopend: http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...4-jbl-p66.html
    Je zou dus daar even kunnen posten of de TS daar een PM sturen.
    Op google zijn er op andere fora ook velen met dezelfde vraag, onbeantwoord weliswaar.

    Daarnaast lijkt me contact opnemen met de importeur (Audio-XL in dit geval) altijd een juiste stap. Of een vriendelijk mailtje naar de fabrikant zelf...

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

      #3
      Helaas, dit systeem is al wat ouder.

      Daar het een systeem is was uit de tijd stamt dat jbl in nederland nog door total audio geimporteerd werd en dit na een failisement is overgegaan in audioxl is hier geen info meer over bij audioxl. Duitsland heeft ook niet opgeleverd. Zelfs een engineer die gaat over settings uit engeland had niets meer in de lade zitten. Dit systeem in in den beginnen met een ?c236 controller geleverd, later met een mpa 600 met een controller kaart hierin. De laatste configuratie stamt uit de tijd dat jbl ook met de dsc260 en dsc 280 controller is gekomen.

      Ik weet dat er settings voor de controllers zijn geweest, ben alleen iemand aan het zoeken die ze toevallig heeft.

      Misschien is er hier iemand die lid is van het duitste pa forum en deze vraag eens wilt posten. Ik wil me best de moeite doen om een vergelijk te maken tussen de controller kaaart en de dsc260/280 settings. Ik heb namelijk de set kompleet met origenle amps en control bord. Helaas is van het controlbord ook geen info meer te krijgen om settings te gaan bepalen. Het controlbord heeft als type nummer cx-11 met p66 settings. De jumpersettings heb ik, verder is ook hier geen info meer over te vinden.

      Richard

      Comment

      Working...