Jbl p66

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • rdreiers
    • Nov 2009
    • 407

    Jbl p66

    Ik heb een JBL P66 systeem.

    Bass Soundpower P744 en top soundpower P722

    Nu zit er in de top amp een systeem kaart.

    Nu wil ik hier graag van af maar de bij jbl in Nederland / Duitsland / Engeland is er niemand meer die settings heeft.

    Is er iemand die hier nog wat van heeft.

    Richard
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

    #2
    Mocht je het hier JBL Professional / Vintage Product Information niet vinden dan zou ik gewoon op gehoor en smaak wat EQ-en en wat slimme limitersettings aanhouden.

    Ik ga er overigens voor 't gemak even vanuit dat je de weergevers wil houden en je amps (incl. processorkaartje) wil omruilen voor 'n andere amps evt. met extra processortje ?

    Groeten !
    Meer is minder, minder is meer

    Comment

    • rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

      #3
      Originally posted by Koen van der K
      Mocht je het hier JBL Professional / Vintage Product Information niet vinden dan zou ik gewoon op gehoor en smaak wat EQ-en en wat slimme limitersettings aanhouden.

      Ik ga er overigens voor 't gemak even vanuit dat je de weergevers wil houden en je amps (incl. processorkaartje) wil omruilen voor 'n andere amps evt. met extra processortje ?

      Groeten !
      Ik heb uiteraard ook al op de JBL site gekeken.

      De p722 en p744 zijn luidsprekers die door jbl in duitsland zijn ontwikkeld en door jbl in engeland gebouwd.

      Dit set stamt uit de tijd dat we total audio als importeur voor jbl hadden.

      Ik heb dus al met alle mannen van jbl gesproken, niemand heeft hier nog iets van.

      Ik had dus gehoopt via deze weg iemand te vinden die hetzelfde set heeft en dit met een dsc 260 of dsc 280 gebruikt.

      Deze settings waren er in die tijd, ik heb ze alleen nog niet weten te krijgen.

      Richard

      Comment

      • Needmoresound
        • Apr 2005
        • 170

        #4
        ik heb laatst zo'n dsc 260 controllertje gekocht. Zouden ze hier standaard in moeten staan? Als je in een handleiding kan vinden, waar ze moeten staan, dan kan ik ze wel opzoeken en overnemen. Dan leer ik meteen het apparaatje kennen

        Comment

        • rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

          #5
          Originally posted by Needmoresound
          ik heb laatst zo'n dsc 260 controllertje gekocht. Zouden ze hier standaard in moeten staan? Als je in een handleiding kan vinden, waar ze moeten staan, dan kan ik ze wel opzoeken en overnemen. Dan leer ik meteen het apparaatje kennen
          Manual is te vinden op jblproservice.com

          Ik heb de dsc 260 ook, echter alleen met de laatste settings erin, hier zaten geen p744, p722 of p66 systeem settings in.

          Mocht er iets in de in zitten waar in iets mee kan houd ik me aanbevolen.

          Richard

          Comment

          • jomi
            • Jun 2010
            • 2

            #6
            Jbl p66

            Hallo iemand reeds crossover instellingen voor de P66-systeem en de kolommen p744 en p722? bedankt

            Comment

            Working...