Goedkope In-Ears upgraden

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ronvdv
    • Apr 2010
    • 3

    Goedkope In-Ears upgraden

    Hoi ik heb een bandje rondlopen,die hebben super goedkope in-eartjes gekocht, uiteraard zonder dat ik er van af wist. We hebben er een paar showtjes mee gedaan, het hele concept van in-ears bevalt hen en mij ook, gezien het lage podium geluid. Nu is er na de zomer geld om voor iedereen sennheiser ew 300 G3's te halen en ben ik tot die tijd op zoek naar manieren om de ontvangst te verbeteren.

    Ik heb momenteel de antennes al voor op het rackje vast gemaakt, maar ik was benieuwd of ik nu al vast een sennheiser combiner kon gebruiken met een vlag. Ik weet absoluut niet hoe die dingen werken en of ze dus merk en model gebonden zijn of universeel. Als dat zou werken kunnen we het festival seizoen nog even overleven met deze in-ears. De combiner en vlag zouden anders toch op het lijstje staan voor na de zomer. Mocht dat niet werken, heeft iemand ideeen wat ik wel zou kunnen doen tot die tijd?
  • BJD
    • Oct 2007
    • 771

    #2
    Als de impedanties (50 Ohm) hetzelfde zijn (en daar ga ik van uit) en het frequentiegebied waarin het zwikje werkt dan kun je prima een sennheiser combiner en vlag gebruiken met je huidige setje.

    Comment

    • RvM
      • Dec 2006
      • 11

      #3
      Als je na de zomer voor iedereen Sennheiser ew 300 G3's wil gaan aanschaffen dan moet je in je vergelijk zeker de nieuwe Shure PSM900 eerst horen, dat kan ik alleen als tip meegeven, ben benieuwd naar je reactie....

      Comment

      • BJD
        • Oct 2007
        • 771

        #4
        Om nog even terug te komen op mijn vorige reactie: ik had er niet aan gedacht dat de nieuwe G3 combiners (en splitters) via de BNC kabel de G3 zenders/ontvangers van prik voorzien. Hierdoor is het goed mogelijk dat je wél je huidige zenders kan beschadigen door deze combiner te gebruiken.

        Comment

        • ronvdv
          • Apr 2010
          • 3

          #5
          Dat is toch pas alleen als je die NT3-1 voeding gaat gebruiken, met standaard adapter voedt hij toch alleen die combiner?

          Comment

          Working...