Komt digico met nieuw product??

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Digibeet
    • Feb 2010
    • 2

    Komt digico met nieuw product??

    Hallo medeforummers!

    Ik werk voor een verhuurbedrijf dat aan het zoeken is naar een nieuwe digitale mengtafel.

    Nu hoorde ik in de wandelgangen dat er iets nieuws op komst is.


    Heeft iemand iets gehoord over een nieuw product van digico???
    Zou op Frankfurtermesse gepresenteerd worden???

    Let me know!
  • EL_Loco
    • Nov 2009
    • 87

    #2
    Originally posted by Digibeet
    Hallo medeforummers!

    Ik werk voor een verhuurbedrijf dat aan het zoeken is naar een nieuwe digitale mengtafel.

    Nu hoorde ik in de wandelgangen dat er iets nieuws op komst is.


    Heeft iemand iets gehoord over een nieuw product van digico???
    Zou op Frankfurtermesse gepresenteerd worden???

    Let me know!
    Ik heb er nog niets van gehoord. Zeker ook met de SD7, de SD8 met de nieuwe patches recentelijk uitgekomen zijn zou het me eerlijk gezegd ook verbazen als ze nu met iets nieuws zouden komen.
    Het kleine broertje van de SD8 is ook al op de markt.

    Comment

    • Hobbes
      • Jun 2007
      • 16

      #3
      Digico is wel bezig met een Red Snapper.
      Net gelezen op de TMaudio website...

      Comment

      • Cake Music NL
        • Sep 2008
        • 60

        #4
        Zal dus wel weer zo'n aquarium zijn, maar nu met een rooie vis er in. Zoals 2 jaar geleden met die oranje tiger sharc. Wat is red snapper ? Niemand wil mij iets vertellen bij TM. iemand?
        Last edited by Cake Music NL; 25-02-10, 15:54.

        Comment

        • mesadude
          • Oct 2009
          • 40

          #5
          binnenkort komt er een samenwerking tussen digico en Waves plug ins..
          is nog relatief weinig over bekend, maar zou voor érg binnenkort zijn..

          heb 2 weken geleden met de SD8 gewerkt en manman wat een zalig ding..

          Comment

          • Wim Siebelink
            • Jul 2001
            • 51

            #6
            even wachten dus...

            ik zou nog even wachten... iig om te horen hoe lang het duurt voor er geleverd kan worden na de introductie op de Messe... en verder zeg ik niets!

            Comment

            • JeroenVDV
              • Mar 2004
              • 963

              #7
              Niet gek, na introductie van hun "Waves MultiRack live plugin host". Stop dat zo'n beetje in een Digico en je hoeft geen extern macbookje via MADI eraan te hangen voor effect-sends naar Logic met een Altiverb (zag 't dinsdag bij Willeke Alberti/Metropole voor 't eerst op zo'n manier).
              Creating shows beyond Imagination

              Comment

              • Cake Music NL
                • Sep 2008
                • 60

                #8
                Er worden op de messe Nederlandse trainingen gegeven door Digico van dat nieuwe produkt, het schijnt de markt op zijn kop te gaan zetten.
                Iemand al met meer specs?

                Op deze Zweedse site staat dat er een betaalbaar model komt :
                Nyhetsarkiv

                en op het Italiaanse pro forum staat dat er een geheime meeting was in Engeland over waves en een nieuwe mixer... Sd9 ?
                Leggi argomento - DiGiCo e Waves , Real Time seamless integration • zioforum.it
                Last edited by Cake Music NL; 28-02-10, 03:03.

                Comment

                • mesadude
                  • Oct 2009
                  • 40

                  #9
                  de SD8 is al een afgeslankte versie.. veel meer kunnen ze er niet uit halen denk'k..

                  wat minder kanalen mss ja, maar welk verschil maakt dat in productie-kost?

                  ben erg benieuwd

                  Comment

                  • jadjong
                    • Oct 2003
                    • 654

                    #10
                    Misschien een nieuwe 1-bands eq?

                    Comment

                    • Cake Music NL
                      • Sep 2008
                      • 60

                      #11
                      Hoe is het met jullie Italiaans ?
                      Leggi argomento - NUOVA DIGICO SD9 • zioforum.it

                      een SD9 dus, 32 kanaals , 16 bussen

                      Comment

                      • RayM
                        • Jan 2006
                        • 742

                        #12
                        En Portugees?

                        Letterlijk vertaald met Babelfish:
                        In stand of the Meyer Sound Portugal they poderam to appreciate a small sample of commodities Meyer Sound, as well as the presentation in the new table DiGiCo SD9.
                        Wel uit 2008, misschien een schrijffout op de site.
                        Heerlijk die stilte

                        Comment

                        • Hobbes
                          • Jun 2007
                          • 16

                          #13
                          Audio nieuws | TM Audio - professional sound equipment

                          Blijkbaar SD9
                          Misschien een tafeltje voor de AV branche?? Is misschien wel een goede zet aangezien de betere AV producties draaien op voornamelijk Yamaha digitaal. Laten we bidden dat dit de verlossing is mbt de bekende delay's van de verscheidene DVD's, XD en PPT's

                          Comment

                          • Cake Music NL
                            • Sep 2008
                            • 60

                            #14
                            Elke input en output hebben op de SD8 een delay van max. 1,3 seconde, instelbaar tot op de frame/sample nauwkeurig. De SD9 schijnt dezelfde structuur te hebben.

                            oh ja en voor de duitsers onder ons ( van het Duitse pro audio forum ):

                            Hallo zusammen!

                            Ich habe tatsächlich schon Info´s zum neuen DiGiCo Mischpult „Red Snapper“….klingt sehr interessant!
                            Das Pult wird wohl kleiner sein als eine SD8/24 und hat einen zentralen 15“ Touchscreen.
                            Im Pult werkelt ein FPGA Prozessor ….wie in der SD8 & SD7….ich glaub jetzt müssen wir uns daran gewöhnen, das es bald ein
                            Digitalmischpult geben wird, welches im „Entry Level“ neue Maßstäbe in Punkto Soundqualität setzten wird.
                            Zumal es wohl vom Preis her günstiger sein soll, als unser LS9-32 inkl. Digitalcore.

                            Die Stagebox soll 32 Mic / Line In´s & 8 Line Outs haben, die man aber auf 16 Out´s erweitern kann. (analog o. AES)
                            Am Pult selbst wird es wie bei der SD8 8x Mic Line In´s & 8x Line Out´s geben. AES I/O ist wohl auch vorhanden.
                            Cool ist die Tatsache, das es neben den vorgesehenen CAT5 Anschlüssen, für das Systemmulticore auch eine MADI Schnittstelle
                            serienmäßig gibt…so können wir es problemlos mit unseren SD8 Pulten bzw. Digiracks kombinieren bzw. kann man supereinfach ein Mehrspurrecording umsetzen!!

                            Die Features als auch der Workflow werden vergleichbar zur SD8 sein.

                            Wenn ich mehr Info´s habe, dann melde ich mich natürlich.

                            Wir haben schon ein´s bestellt bzw. reserviert ! Ohne es zu sehen
                            Aber da wir von unseren SD8 Pulten mehr als überzeugt sind, setzen wir blind auf die Qualität von DiGiCo.

                            Comment

                            • Digibeet
                              • Feb 2010
                              • 2

                              #15
                              Er duiken idd allemaal dingen op het internet
                              deze is in nl
                              Red Snapper SD9 - Hyves.nl

                              wie gaat er allemaal naar Frankfurt om "red snapper" te bekijken???

                              Comment

                              Working...