sony SRP-f300

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    sony SRP-f300

    hee,

    uit een partijtje handel zijn 3 sony's SRP-f300's opgedoken. 10 jaar oud, waarschijnlijk, gezien de rest van de materialen.
    Natuurlijk zonder de windhoos-software, vandaar:

    Wie heeft ergens deze software op een servertje staan?

    eeuwige dank, waardering en vriendschap behoren tot de beloning..

    groet
    g
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

    #2
    Nou Gerard, die waardering en vriendschap ga ik verdienen hoor! Ik heb de floppy's (!) liggen, met de software en de manuals.
    Als je één van die dingen over hebt, wil ik die misschien wel hebben.
    Met een beetje geluk spreken we elkaar in Houten wel.

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      hebbes !!!!..
      tot wederdienst bereid, en we zien mekaar in Houten!

      Comment

      • mr flip
        • Jan 2008
        • 2

        #4
        Beste Heren,

        Volgensmij heb ik de anderen 2 sony's in houten gekocht...
        zou ik misschien via iemand de software/handleiding ook kunnen bemachtigen??
        (ze zijn wel mooi om naar te kijken, maar toch volgens mij kan ik er meer mee)

        Alvast bedank
        grtz flip

        Comment

        • Carl
          • Nov 2000
          • 907

          #5
          Hoi Flip,

          Nou, als ik ******** eraan kan helpen, zal dat met jou ook wel lukken.
          Dan heb ik wel je mailadres nodig en dat staat niet in je profiel.........
          Zet het ook niet in het forum, want dan ben je meteen groothandelaar in blauwe pillen en nephorloges.
          Mij even PM-en of je profiel aanvullen is het beste.

          Comment

          • Noobie
            • Dec 2007
            • 223

            #6
            uit interesse; ik gebruik dat ding al jaren, wat vinden jullie ervan t.o.v. bv Dx38, XTA enz?

            Mijn ervaring is dat het ding gewoon stil is en eigenlijk altijd werkt. Qua sound ook zeer goed. Het is een oud beestje, maar volgens mij liep hij destijds al ver voor op de concurrentie. 48bit sampling zie je nu eigenlijk pas echt als standaard, een paar jaar geleden kwam je regelmatig 24bits tegen.
            (Misschien daarom de nieuwprijs van 3300 gulden?!)

            Wel altijd zorgen dat je een Laptop+software+kabel bij je hebt, heb ooit eens een keer gehad dat hij om een of andere wazige reden naar factory settings terug ging bij het aanzetten ... vanaf toen altijd laptop bij!

            Overigens kun je de rs232 lekker (3 draads) via je multi meesturen, ondanks dat de handleiding anders aangeeft

            Comment

            Working...