Vervanging Electro voice ND457B

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tijn
    • Oct 2003
    • 184

    Vervanging Electro voice ND457B

    Na enige jaren Shure (SM58/58Beta) te hebben gebruikt zijn we na een tip weer gebruik gaan maken van een (oude) Electro voice ND457B. We zijn erg te spreken over deze mic omdat deze, in onze situatie, minder feedback geeft. Graag willen we deze nu echter gaan vervangen maar dit model is niet meer leverbaar. Weet iemand wat de opvolger is van deze mic bij Electro voice?
    Last edited by tijn; 01-02-10, 22:17.
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

    #2
    Originally posted by tijn
    Weet iemand wat de opvolger is van deze mic bij Electro voice?
    Geef de jongens op de Ketelboet even een belletje of een mailtje.

    E-audio benelux BV - exclusive import, distribution & service house BeNeLux of A brand audio products.

    Comment

    • gvvulpen
      • Jan 2005
      • 27

      #3
      Originally posted by tijn
      Na enige jaren Shure (SM58/58Beta) te hebben gebruikt zijn we na een tip weer gebruik gaan maken van een (oude) Electro voice ND457B. We zijn erg te spreken over deze mic omdat deze, in onze situatie, minder geedback geeft. Graag willen we deze nu echter gaan vervangen maar dit model is niet meer leverbaar. Weet iemand wat de opvolger is van deze mic bij Electro voice?
      ND x67 zijn de opvolgers van de x57 serie. Volgens mij bestaat de 467 niet, maar de 367 en 767 wel. Ik heb ze met plezier/succes gebruikt, met 767 als lead en 367's voor backing vocals.

      En kopen? Meestal is Thomann het goedkoopst, maar dat kan van dag tot dag verschillen :-)

      Beetje googlen en je vind vast een leuke prijs. Ze zijn in ieder geval een heel stuk goekoper dan de x57 serie 'back in the days'

      Comment

      • tijn
        • Oct 2003
        • 184

        #4
        Het is de EV N/D967 N/DYM-SERIE geworden. Ik zal na de carnaval mijn bevindingen posten.

        Comment

        Working...