DAP Palladium P-1600 met Subwoofer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thompson
    • May 2005
    • 24

    DAP Palladium P-1600 met Subwoofer

    Hallo iedereen,

    Voor mijn show heb ik een DAP Palladium P-1600 versteker + 2 x JB Systems PL 12 luidspreker.
    Mixer die ervoor zit: JB Systems Beat 6 MKII.

    Het geluid dat uit me Speakers komt, vind ik de lage tonen wat weinig vandaar dat ik van plan ben tot het aanschaffen van een Subwoofer.
    Alleen vroeg ik me af of dit wel verstandig is, en wat daar allemaal bij komt kijken ?
    Zijn er nog Subs die jullie mij aanraden , het liefst voor semi-pro. dus laten we zeggen tot 300 euro.

    Ben ook al wezen google-en maar ik kon nergens duidelijk lezen wanneer je nou precies een cross-over nodig hebt ?

    Alvast bedankt voor de hulp!
    Gr, Lukas
  • nightline
    • Oct 2002
    • 1001

    #2
    Beste Lucas, gebruik even de zoek functie van dit forum, soortgelijke vragen als jij stelt komen erg vaak voor, en zijn al erg vaak erg uitgebreid beantwoord.

    Succes

    Jack
    Powered by AudioMadness....

    Comment

    • Thompson
      • May 2005
      • 24

      #3
      Ik vind het zo onduidelijk omdat iedereen zijn of haar eigen situatie heeft.
      Weet je misschien een pagina waar ik duidelijk kan lezen wat ik nou precies nodig heb? Of hoe ik dit zelf zou kunnen uitzoeken?
      Dan heb ik het over: Actief/Passief , Hoeveel W, Aansluiting?

      Sorry , maar ik kan echt niet veel duidelijks vinden!
      Last edited by Thompson; 18-12-09, 10:01. Reason: wat vergeten

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Van een werktuigbouwkundig engineur zou je verwachten dat hij iets meer zelfstudie zou doen.....
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • e-sonic
          • Aug 2004
          • 329

          #5
          ensjeneer

          A few years ago, i could not spell the word ensjeneer, now i am one.


          Ik heb deze quote ook bij mijn eigen afstudeerverslag gebruikt, nog steeds actueel zo te zien, ook na 25 jaar.
          fijne dagen, jurjen
          Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

          Comment

          • Thompson
            • May 2005
            • 24

            #6
            Originally posted by MusicXtra
            Van een werktuigbouwkundig engineur zou je verwachten dat hij iets meer zelfstudie zou doen.....
            In opleiding
            Maar idd nu ik echt goed aan het zoeken ben, ben ik al wat wijzer geworden.
            Vind me topic nu al iets overbodig woren sorry daarvoor.

            Laatste vraag, Stel ik koop een Cross-over (bijv. de CX-2310) deze plaats ik voor mijn versterker, op 1e versterkeruitgang zet ik me speakers in mono, en op 2e versterker uitgang me subwoofer.
            Is dit verstandig ? Of betere alternatieven?

            Comment

            • e-sonic
              • Aug 2004
              • 329

              #7
              Verplaatsen naar schreiffen

              Overbodig niet, wellicht verplaatsen naar schreiffen, zeker niet vindbaar voor cv checkers.....
              Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

              Comment

              • Thompson
                • May 2005
                • 24

                #8
                Juist..
                Anyway ik ben eruit, schaam schaam schaam dat ik dit tussen de pro's heb gelaten!
                Misschien heeft dit beter ze plekje bij de Newbies

                Comment

                • salsa
                  • Jan 2007
                  • 1315

                  #9
                  Originally posted by Thompson
                  Juist..
                  Anyway ik ben eruit, schaam schaam schaam dat ik dit tussen de pro's heb gelaten!
                  Misschien heeft dit beter ze plekje bij de Newbies
                  Absoluut, je moet je schamen...
                  Ik snap werkelijk niet dat er mensen zijn die zich zo weinig laten inlezen over deze materie, zeker als ze van deze makkelijke vragen stellen zonder zich ingespannen hebben om de zoekfunctie te gebruiken..

                  Jammer weer...

                  Dave
                  [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                  Comment

                  • Thompson
                    • May 2005
                    • 24

                    #10
                    Ik moet zeggen dat ik wel veel moeite had met het vinden van topics wat betreft subwoofers.
                    Want ik heb zeker weten zitten zoeken op verschillende trefwoorden zoals"subwoofer, Crossover en bridge" en alles wat daarop leek ook in google.
                    Maar daar kreeg ik ook niet veel antwoorden door, ik ben er nu uitgekomen door het iemand telefonisch te vragen die er ook verstand van heeft.
                    Veel mensen zijn mij voor gegaan dat heb ik ook gezien, maar de meesten hadden een andere vraag dan mij.
                    En voor de duidelijkheid: ik ben absoluut niet onbekend met zoekmachines en dergelijke.
                    Iemand die weet waar ik het wel zou moeten lezen? ik hoor het graag ?

                    Comment

                    • salsa
                      • Jan 2007
                      • 1315

                      #11
                      Originally posted by Thompson
                      Ik vind het zo onduidelijk omdat iedereen zijn of haar eigen situatie heeft.
                      Weet je misschien een pagina waar ik duidelijk kan lezen wat ik nou precies nodig heb? Of hoe ik dit zelf zou kunnen uitzoeken?
                      Dan heb ik het over: Actief/Passief , Hoeveel Watt, Aansluiting?

                      Sorry , maar ik kan echt niet veel duidelijks vinden!

                      Beste,

                      Heb je deze woorden al eens gebruikt met de zoekfunctie?
                      Het lijkt me stug dat jij niets kan vinden en duizende andere wel...

                      Ook is het lezen van diverse topics ook sterk aan te raden....

                      Zelfbouw Forum
                      Newbie Forum
                      Drive in show Forum

                      Doei!


                      Dave
                      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                      Comment

                      • Thompson
                        • May 2005
                        • 24

                        #12
                        Ik kom er wel uit! Er komt alleen iets meer bij kijken als ik dacht

                        Comment

                        Working...