Opname van of met HD24

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • S.A.N.
    • Dec 2008
    • 17

    Opname van of met HD24

    Muziekgenoten,


    Ik bezit een Alesis HD24 maar heb er nog geen live opname mee kunnen maken. Weet iemand waar ergens wat opname te downloaden zijn opdat ik er wat mee kan testen of welke band heeft behoefte aan een opname dan stel ik de recorder ter beschikking maken we een opname en hebben we allemaal wat.

    Nico
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

    #2
    Huh? Wat wil je? Kant en klare 24 sporen recordings downloaden? Of wil je een bandje om op te nemen?

    Het is verder niet zo'n bijster spannend apparaat. Je sluit iets wat je gaat mixen aan. Je neemt het op en je laadt het in een audioprogramma op je Pc of Mac en bewerkt het. Of je mixed het opnieuw uit voor test en leer doeleinden.
    d&b Audiotechnik

    Comment

    • animaldrums
      • Nov 2008
      • 88

      #3
      Ik heb nog een 24 sporen studio-opname van Queen, Bohemian Rhapsody, origineel wel te verstaan. Heb hem zelf ook op m'n HD24 staan.

      Comment

      • bones2001
        • Aug 2003
        • 741

        #4
        Ik heb nog een 24 sporen studio-opname van Queen, Bohemian Rhapsody, origineel wel te verstaan. Heb hem zelf ook op m'n HD24 staan.
        Joh,

        hoe kom je daar aan dan ?
        Mixen is net als schilderen.
        Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Originally posted by bones2001
          Joh,

          hoe kom je daar aan dan ?
          Daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naar....
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • keenoncoolstuff
            • May 2003
            • 695

            #6
            Try Google


            Rob.
            All of life’s problems can be solved with two things: duct tape and WD40.
            If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. If it doesn’t move and it should, you need WD40.

            Comment

            • animaldrums
              • Nov 2008
              • 88

              #7
              Originally posted by bones2001
              Joh,

              hoe kom je daar aan dan ?
              Ooit eens op een nieuwsgroep voorbij zien komen en "even meegenomen".

              Comment

              • S.A.N.
                • Dec 2008
                • 17

                #8
                Originally posted by animaldrums
                Ik heb nog een 24 sporen studio-opname van Queen, Bohemian Rhapsody, origineel wel te verstaan. Heb hem zelf ook op m'n HD24 staan.
                Hoi,


                Daarin ben ik bijzonder geineterseerd, hoe komen wij in kontakt met elkaar ? staat het (nog ?) ergens op een nieuwsgroep ?



                Nico

                Comment

                • SoundOfSilence
                  • Mar 2007
                  • 766

                  #9
                  Tada:
                  Bohemian Rhapsody Multitrack rar - Download from megaupload.com - Filestube.com

                  (tip: zoeken op multitrack op dergelijke sites levert veel leuk spul op)
                  It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

                  Comment

                  • bones2001
                    • Aug 2003
                    • 741

                    #10
                    Link van SoundofSilence verwijst naar de tracks in MP3 formaat.

                    Deze http://www.btmon.com/Audio/Other/Boh..._Tapes.torrent
                    verwijst naar de tracks in wav formaat 44 khz 16 bit.

                    Download is een torrent, dus het duurt wel even voor je het spul binnen hebt.

                    Heb ze zelf ook zojuist binnengehaald en ga er eens mee stoeien
                    Mixen is net als schilderen.
                    Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

                    Comment

                    • frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

                      #11
                      Ik snap nog altijd niet hoe je een HD recorder kunt testen met voor opgenomen tracks?
                      Dat ding is gemaakt om op te nemen en de tracks over te laden naar de computer om verder af te mixen, voor de rest is daar niet veel fun mee te beleven.

                      Comment

                      • SoundOfSilence
                        • Mar 2007
                        • 766

                        #12
                        Simpel,

                        Je zet (bijvoorbeeld met het freeware-pakketje HD24tools) je files op de HD24.

                        Je HD24 hang je aan de inputs van je mixer en vervolgens kun je met je normale (analoge) setup mixen alsof je een liveband doet (bijna dan). Leuk om te pielen en dingetjes uit te proberen.
                        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

                        Comment

                        Working...