newbie zoekt aardig setje =)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • McDuck
    • Dec 2009
    • 1

    newbie zoekt aardig setje =)

    Alloa,

    Ik weet niet precies of dit de juiste plaats is voor deze vraag, maar ik kon nix beters vinden xD

    Ik ben een complete amateur als het gaat om geluidssystemen. En daarom denk ik dat er vast wel iemand is die me een goede weg op kan sturen.

    Ik zoek 2 leuke boxen die lekker (liefst ook hard) geluid geeft. Daarbij zat ik te denken aan een versterker erbij, omdat er meerdere apparaten op de boxen moeten worden aangesloten. (laptop en/of pc, tv, en eventueel uitbreidbaar naar andere apparaten)

    ik heb geen flauw idee wat ik nodig heb qua boxen (aantal watt of andere specs) en ook niet qua versterker.

    Ik zat te denken om te beginnen met een relatief goedkope set van tussen de 500 en 1000 euri nieuw of 2e hands. wat is jullie advies? of eventuele website waar ik me hier verder op kan inlezen. geef me een kort zetje de jusite weg op ;-)
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    #2
    Vergeet de mengtafel niet, die heb je nodig om al je gewenste apparaten weer te kunnen geven via de versterker.
    Dan is € 1000,00 weinig...

    En verder zou ik de zoekfunctie eens gebruiken, dan vind je een schat aan informatie.
    Heerlijk die stilte

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      ik zou curverboxen nemen.
      lekker belangrijk!

      Comment

      • SoundOfSilence
        • Mar 2007
        • 766

        #4
        Originally posted by showband
        ik zou curverboxen nemen.
        Zie ook http://www.youtube.com/v/OmN9mAC3ElI..._embedded&fs=1
        voor een curverbox met laagweergave
        It's only vintage if it works. Other wise it's just old crap.

        Comment

        • RayM
          • Jan 2006
          • 742

          #5
          Dan kom je met € 1000,00 een heel eind.
          Heerlijk die stilte

          Comment

          • darco
            • Sep 2009
            • 135

            #6
            Nog maar eens herhalen, wij doen niet aan huis-tuin-keuken audio, dan ben je hier aan het verkeerde adres.

            En zelfs als je pro-audio materialen zou zoeken, is de gegeven info te beperkt om daar een zinnig antwoord op te geven!

            Comment

            • sis
              • Jul 2003
              • 3305

              #7
              Originally posted by McDuck
              Alloa,

              Ik weet niet precies of dit de juiste plaats is voor deze vraag, maar ik kon nix beters vinden xD

              Ik ben een complete amateur als het gaat om geluidssystemen. En daarom denk ik dat er vast wel iemand is die me een goede weg op kan sturen.

              Ik zoek 2 leuke boxen die lekker (liefst ook hard) geluid geeft. Daarbij zat ik te denken aan een versterker erbij, omdat er meerdere apparaten op de boxen moeten worden aangesloten. (laptop en/of pc, tv, en eventueel uitbreidbaar naar andere apparaten)

              ik heb geen flauw idee wat ik nodig heb qua boxen (aantal watt of andere specs) en ook niet qua versterker.

              Ik zat te denken om te beginnen met een relatief goedkope set van tussen de 500 en 1000 euri nieuw of 2e hands. wat is jullie advies? of eventuele website waar ik me hier verder op kan inlezen. geef me een kort zetje de jusite weg op ;-)
              Die vraag is hier al 1000 keer gesteld.
              Boxen die hard moeten gaan en ze mogen niet teveel kosten.
              Ga eens naar de zoekfunctie en lees je hier op dit forum maar eens lekker in .
              Ben je meteen verzekerd voor een ganse winter leesplezier
              Onderwerpen in deze stijl zijn er genoeg te vinden.
              succes
              sis
              Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

              Comment

              • Radar
                Moderator
                • Jul 2002
                • 890

                #8
                Sorry, wij doen hier niet in thuis audio.
                Ik doe niet aan bijgeloof.
                Dat brengt ongeluk.

                Comment

                Working...