Software voor Pioneer MEP 7000

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ OELIE
    • Apr 2003
    • 49

    Software voor Pioneer MEP 7000

    Ik weet niet precies waar ik dit het beste kan plaatsen maar het heeft in ieder geval met geluid te maken.

    Ik heb sinds een half jaar een Pioneer MEP 7000 dubbele cd/mp3 speler.
    Deze heeft ook de mogelijkheid om dj software aan te sturen.
    Hierbij zat dan ook van Pioneer zelf de DJS software meegeleverd.
    Nou heb ik dit een middagje uitgeprobeert en deze bevalt mij absoluut niet.
    Ik gebruik m'n spullen niet zo heel erg voor live mixen e.d. maar meer voor achtergrond muziek.
    Hierbij maak ik dus veelal gebruik van een playlist die aan één stuk door afgespeeld wordt zonder verder veel naar om te hoeven kijken, zonder de software is dit bij de MEP 7000 al niet zo'n succes omdat de "auto mix" functie standaard (en is niet anders in te stellen) altijd 30 sec. voor het eind van de plaat overloopt in de volgende plaat.
    Nou dacht ik het met software te proberen maar die heeft dus helemaal geen "auto mix" functie.
    In combinatie met de software is het dus niet mogelijk om een playlist aan één stuk door af te spelen.

    Nou ben ik dus opzoek naar soortgelijke software waarbij het wel mogelijk is om de playlist achter elkaar af te spelen zonder al te veel moeite en ook moet het grotendeels aanstuurbaar zijn met de MEP 7000 (midi via usb).
    Nou heb ik zelf wel wat ervaring met OtsAV maar daarmee lukt het niet om deze via de MEP 7000 aan te sturen.

    Dus als iemand goede software weet...

    Bij voorbaat dank
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

    #2
    Virtual DJ?
    BPM studio?
    Is keuze zat. Gewoon even googelen op DJ software en dan kijken of ze MIDI-bediening ondersteunen.
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Originally posted by Beckers Entertainment
      Virtual DJ?
      BPM studio?
      Is keuze zat. Gewoon even googelen op DJ software en dan kijken of ze MIDI-bediening ondersteunen.
      DjDecks of PCDJ DEX (is hetzelfde) zou ook een mogelijkheid zijn. Deze heeft in ieder geval wat mogelijkheden om de manier en de tijd van het crossen intestellen.

      Comment

      Working...