ervaring met Bell pcx 9028 versterker

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • run forward
    • Oct 2009
    • 2

    ervaring met Bell pcx 9028 versterker

    wie heeft er ervaring met de bell pcx 9028 versterker
    ik werk al jaren met deze versterker tot volle tevredenheid
    nu is ijn vraag wat is jullie gedachten bij deze eindtrap
    en over de Bell producten
    ik verneem het graag
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by run forward
    wie heeft er ervaring met de bell pcx 9028 versterker
    ik werk al jaren met deze versterker tot volle tevredenheid
    nu is ijn vraag wat is jullie gedachten bij deze eindtrap
    en over de Bell producten
    ik verneem het graag
    Jouw eigen ervaring is de beste graadmeter. Je bent er heel erg over tevreden.
    Stel nou dat iemand wat pech heeft met zo'n versterker en het een onding vind, doe je hem dan de deur uit?
    Hoe wordt de versterker gebruikt, wie gaat er mee om, etc. Allemaal factoren die een versterker classificeren als een prima apparaat, dan wel een rampenbak.

    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      Ik heb meerdere malen met verschillende Bell producten gewerkt. Ik let dan zelf vooral op de luidsprekers. Ik kan daar maar één ding over zeggen:
      Eerlijk.
      Huh?

      Nou, de specs op de site van Bell kloppen EXACT. Geen gekke dingen. Staat er dat die top tot 70hz doorloopt, dan zit er ook echt geen laag in. Staat er 150 watt rms, dan kan je hem ook niet meer dan 300 watt voeren.
      Gewoon, logisch. Voor mijn gevoel klopten de spl's ook perfect. (op gevoel, voor zover dat kan)

      En wederom helemaal geen rare dingen, een 12/1 top klinkt als een 12/1 top, een 15/1 top heeft iets meer laag en ga zo verder. Werkelijk verassing-loos is dit merk.

      En dat vind ik héél erg positief. Gewoonweg een eerlijk, prima, Duits merk.

      Maar wel een beetje duur, qua value-for-money.
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      Working...