Crown xls 602 (oud/nieuw model?)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gice
    • Dec 2007
    • 83

    Crown xls 602 (oud/nieuw model?)

    Beste forummers,

    Ik heb de kans om een crown XLS 602 over nemen voor een X bedrag alleen is deze versie nergens fatsoenlijk te bekennen op internet heeft iemand hier kijk op... is het een oud/ nieuw/ prototype model???

    (de link hieronder linkt naar het uiterlijk van de versterker...het is dus niet de 402 maar hij heeft dezelfde links)



    alvast bedankt voor jullie reacties!!

    Gijs
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

    #2
    Originally posted by gice
    Beste forummers,

    Ik heb de kans om een crown XLS 602 over nemen voor een X bedrag alleen is deze versie nergens fatsoenlijk te bekennen op internet heeft iemand hier kijk op... is het een oud/ nieuw/ prototype model???

    (de link hieronder linkt naar het uiterlijk van de versterker...het is dus niet de 402 maar hij heeft dezelfde links)



    alvast bedankt voor jullie reacties!!

    Gijs
    het type dat op die foto van jou staat is idd een ouder model van de xls series.
    hier vind je de specs http://www.crownaudio.com/pdf/legacy/133618.pdf

    zover ik weet is het verschil tussen de oude en nieuwe modellen dat de oude in een 3 he kast zit en nieuwe modellen in een 2he kast en dat ze een andere voeding hebben.

    is trouwens leuke ampje voor weinig geld
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Originally posted by daviddewaard
      het type dat op die foto van jou staat is idd een ouder model van de xls series.
      hier vind je de specs http://www.crownaudio.com/pdf/legacy/133618.pdf

      zover ik weet is het verschil tussen de oude en nieuwe modellen dat de oude in een 3 he kast zit en nieuwe modellen in een 2he kast en dat ze een andere voeding hebben.

      is trouwens leuke ampje voor weinig geld
      Een X bedrag is idd weinig geld
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • gice
        • Dec 2007
        • 83

        #4
        thx voor de reacties

        Aha, ouder model dacht ik al.

        Nou ga de versterker bekijken (binnenkant) ofdat alles in orde is.

        Voor dit x bedrag ghehe moet ik toch de moeite nemen om te kijken ze zeggen vrij weinig gebruikt 2,5 jaar geleden aangeschaft.

        Groeten gijs

        PS: THANKS VOOR DE REACTIES en INFO!!

        Comment

        • moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5950

          #5
          amp is zeker ouder dan 4 jaar. wil niet zeggen dat de amp 2,5 jaar geleden is aangeschaft door de huidige eigenaar uiteraard.
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

          Comment

          • salsa
            • Jan 2007
            • 1315

            #6
            De huidige modellen zijn in hun 'jasje' al reeds 5 jaar oud...
            Dus, deze is geen 2,5 jaar oud, misschien meer 10 jaar oud..
            Onderaan de PDF staat 2001.

            deze zijn wel beter dan de 'nieuwere' XLS 602 modellen, de oudere kunnen 2 Ohm per kanaal aan.

            Dave
            Last edited by salsa; 19-10-09, 21:47. Reason: Edit: Info
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

            Comment

            Working...