pacha ibiza

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MDD
    • Oct 2009
    • 4

    pacha ibiza

    Hey,

    ben al een tijd op zoek van welk merk het geluidssysteem is van de pacha te ibiza. Ik dacht eerst dat het l acoustics was maar ben dus mis.
    Iemand die me verder kan helpen?
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    Dat is een goeie ja, het is toevallig pas nog op televisie geweest bij Ibiza 24-7 op een van de RTL zenders dacht ik...Ik kan er naast zitten bedenk ik me maar is het niet Funktion One?
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • MDD
      • Oct 2009
      • 4

      #3
      Originally posted by Olaf Duffhuës
      Dat is een goeie ja, het is toevallig pas nog op televisie geweest bij Ibiza 24-7 op een van de RTL zenders dacht ik...Ik kan er naast zitten bedenk ik me maar is het niet Funktion One?
      is dat niet in de space in ibiza??

      Comment

      • DJ_Progrezz
        • Apr 2008
        • 104

        #4
        Originally posted by MDD
        is dat niet in de space in ibiza??
        Jup. Terrace is inderdaad Function One.

        Comment

        • MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

          #5
          Op filmpjes op Joubuis zie ik langwerpige 'fullrange' topkasten en goed bestuderen van stils kan helpen :P Ik zeg Dynacord Alpha concept!
          In Pacha New York hangt toevallig een systeem van hetzelfde merk en type. Ook Dynacord Alpha concept.

          De Space in Ibiza is zeker/ook Dynacord Alpha Concept. (Ook een Club Space in Florida die ook dit systeem heeft)

          Die F1 set is dus in die andere tent...(ook op TV gezien pas; met de stagemanager)
          Last edited by MusicSupport; 19-10-09, 01:01.
          d&b Audiotechnik

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            Tja...Alpha is best leuk...kan ook best hard..;-)

            Er is wel eens een bedrijf in Nederland geweest die er gewoon mee tourde...

            Misschien wilde hij daarom wel weten...

            Dus ga zelf opzoek naar een leven...misschien wordt je dan wijzer...
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • MDD
              • Oct 2009
              • 4

              #7
              Originally posted by Olaf Duffhuës
              Tja...Alpha is best leuk...kan ook best hard..;-)

              Er is wel eens een bedrijf in Nederland geweest die er gewoon mee tourde...

              Misschien wilde hij daarom wel weten...

              Dus ga zelf opzoek naar een leven...misschien wordt je dan wijzer...
              neen ben gewoon zelf naar pacha geweest met david guetta zijn f*ck me im famous party en ze deelde daar toen ook oordopjes uit en ik gebruik ze niet rap maar toen was ik wel blij dat ze dat daar uitdeelde :d

              Comment

              • Dirk Wijnen
                • Dec 2006
                • 189

                #8
                Waarom oordopjes uitdelen? Zet dan de muziek iets zachter.. Pacha Salou ging anders ook behoorlijk hard. Die hadden daar geloof ik een JBL hoorngeladen set. (oud hout)
                Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

                Comment

                • qvt
                  • Oct 2009
                  • 721

                  #9
                  Originally posted by Dirk Wijnen
                  Waarom oordopjes uitdelen? Zet dan de muziek iets zachter.. Pacha Salou ging anders ook behoorlijk hard. Die hadden daar geloof ik een JBL hoorngeladen set. (oud hout)
                  Voelbaar laag wordt door velen als prettig ervaren
                  There is no substitute for imagination

                  Comment

                  • Mach Facilities
                    • May 2009
                    • 109

                    #10
                    Originally posted by Dirk Wijnen
                    Waarom oordopjes uitdelen? Zet dan de muziek iets zachter.. Pacha Salou ging anders ook behoorlijk hard. Die hadden daar geloof ik een JBL hoorngeladen set. (oud hout)
                    wat als oud hout aangeduidt wordt, namelijk JBL hoorngeladen set, in Pacha Salou, is een EX theatre set, niet van JBL, maar ECHT origineel Altec Lansing, en dus niet alleen hout, maar ook enorm levensecht, hoorns van een meter bij een meter, ZANDGEDEMPT, dus retestrak.
                    In elk geval best heel erg goed spul. Het is wel erg groot, en zo, en een beetje achterhaald, om met een set uit 1970 te draaien, maar als je eerlijk midden wil, ben je met zo'n set zeker niet verkeerd uit , lijkt me.
                    trouwens, ik ben er al wel een hele tijd niet meer geweest, zitten de hoorns nog steeds in de bovenhoeken van de dansvloer ingewerkt in het plafond?
                    Klonk wel echt te gek overigens, een jaar of 12 geleden......
                    mwah, bij nader inzien, ik begin zelf al ook best op een fossiel te lijken, gezien mijn input hier.......
                    Chris

                    Comment

                    • MDD
                      • Oct 2009
                      • 4

                      #11
                      Originally posted by Mach Facilities
                      wat als oud hout aangeduidt wordt, namelijk JBL hoorngeladen set, in Pacha Salou, is een EX theatre set, niet van JBL, maar ECHT origineel Altec Lansing, en dus niet alleen hout, maar ook enorm levensecht, hoorns van een meter bij een meter, ZANDGEDEMPT, dus retestrak.
                      In elk geval best heel erg goed spul. Het is wel erg groot, en zo, en een beetje achterhaald, om met een set uit 1970 te draaien, maar als je eerlijk midden wil, ben je met zo'n set zeker niet verkeerd uit , lijkt me.
                      trouwens, ik ben er al wel een hele tijd niet meer geweest, zitten de hoorns nog steeds in de bovenhoeken van de dansvloer ingewerkt in het plafond?
                      Klonk wel echt te gek overigens, een jaar of 12 geleden......
                      mwah, bij nader inzien, ik begin zelf al ook best op een fossiel te lijken, gezien mijn input hier.......
                      Chris
                      zijn er daar nog ergens foto's van de te vinden ? :d
                      wat ik me ook nu is afvraag in de noxx in antwerpen gebruikt men l acoustics ARCS maar worden er daar subwoofers bij gebruikt want ik heb ze nergens zien staan, of zou het mogelijk zijn dat er geen woofers gebruikt worden?

                      Comment

                      • Dirk Wijnen
                        • Dec 2006
                        • 189

                        #12
                        Sorry ik had verkeerd gezien dan. T midden klonk inderdaad niet verkeerd, het hoog ging snoei hard. Was echt blij dat ik oordoppen in had (aangemeten). Het voelbare sub was niet echt aanwezig. Terwijl er voor langs het podium 8 dubbel 15"ers lagen en links en rechts achter in de zaal nog 6 dubbel 15"er stonden. De hoorns hingen inderdaad nog steeds in de bovenhoeken.

                        Maar nog maals, oud spul hoeft zeker niet slecht te zijn!
                        Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

                        Comment

                        • R. den Ridder
                          • Sep 2000
                          • 1500

                          #13
                          Hing er in de Noxx geen Funktion one?

                          Comment

                          • DJ_Progrezz
                            • Apr 2008
                            • 104

                            #14
                            Originally posted by R. den Ridder
                            Hing er in de Noxx geen Funktion one?
                            In de Salle Noir hangt Function One, in de main hall hangt ARCS, met volgens mij sb28's links en rechts ergens onderin gestoken. Ik kon het niet 100% goed zien, maar zo leek het wel. Maar er steken dus wel degelijk subs, dat hoor/voel je wel

                            Eerlijkgezegd vind ik het daar maar een heel kille zaal, zo klinkt het ook, heel erg doods en leeg.

                            Comment

                            Working...