D&R Discom 2

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • yokomaster
    • Oct 2009
    • 4

    D&R Discom 2

    [FONT=Arial]Goeiedag,[/FONT]

    [FONT=Arial]ik heb een 2de hands d&r discom 2 gekocht nu ik alles heb aangesloten en de mengpaneel in heb geschakeld, hoor ik niks en ik zie ook geen leds branden (insturing op het mengpaneel) lampjes on brand wel en als ik de koptelefoon aansluit hoor ik wel geluid via de koptelefoon verder niets..[/FONT]

    [FONT=Arial]kunnen jullie mij hier mee helpen? [/FONT]


    [FONT=Arial]M.v.g Ronald Fokke[/FONT]
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    #2
    Nee.
    Nou ja, op deze manier niet.

    Tweedehands gekocht? Nieuw?
    Wat heb je er op aan gesloten en HOE?

    We kunnen toch niet zeggen wat er mis is als je alleen zegt dat je een mengpaneeltje hebt aangesloten, mijn *** zeg.

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

    Comment

    • yokomaster
      • Oct 2009
      • 4

      #3
      discom 2

      2 draaitafels heb ik achter in de jack aan gesloten kheb alle knoppen al geprobeerd hoor alleen via de koptelefoon muziek, als ik de schuiven omhoog doe hoor ik niks, lampjes op de tafel doen t ook niet..

      Comment

      • yokomaster
        • Oct 2009
        • 4

        #4
        discom 2

        het mengpaneel is 2dehands,

        Comment

        • laserguy
          • Jun 2003
          • 2755

          #5
          Contacteer je in zo een geval niet logischerwijs de VERKOPER?????
          Hoe kunnen wij vanop afstand nu ruiken wat er bij jou mis gaat.
          Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

          Comment

          • Whitefarmer
            • Oct 2003
            • 1244

            #6
            Originally posted by yokomaster
            2 draaitafels heb ik achter in de jack aan gesloten kheb alle knoppen al geprobeerd hoor alleen via de koptelefoon muziek, als ik de schuiven omhoog doe hoor ik niks, lampjes op de tafel doen t ook niet..
            Snel even een fotootje gegoogled, en volgens mij moet je via de cinch (tulp) insturen, de jacks lijken me cue-start aansluitingen.

            Maar geef even wat meer info, duidelijk stap voor stap welk kabeltje je in welke ingang (met bijschrift) hebt gestopt.

            Hoe heb je de boel achter de mixer aangesloten (misschien een versterker vergeten??)
            Groeten John
            ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
            Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

            Comment

            • MusicXtra
              • Feb 2006
              • 9316

              #7
              Twee draaitafels..... Een draaitafel heeft een RIAA correctie netwerkje nodig en geeft slechts een zwak signaal af.
              Dus heb je de draaitafels wel op de juiste (phono) ingang aangesloten?
              Probeer anders eens een CD speler of iets dergelijks op een line ingang.
              Overigens zit er vaak een schakelaar bij het betreffende kanaal waarmee je om kunt schakelen tussen phono en line, staat die wel in de goede positie?
              En zo kan ik nog wel even doorgaan met gissen, een foto van de aansluitkant en een foto van de bedieningskant zou wel handig zijn.
              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

              Comment

              • yokomaster
                • Oct 2009
                • 4

                #8
                discom 2

                het paneeltje is weer gemaakt door Disco Service Apeldoorn..

                Prima Prima zo!!!

                Comment

                Working...