Installeren Dolby lake software op Vista tablet

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BMP Sound Services
    • Sep 2009
    • 8

    Installeren Dolby lake software op Vista tablet

    Hallo,

    Ik loop nu al een tijdje op het forum rond te kijken en zit nu zelf met een probleempje. Ik heb een paar weken geleden een nieuwe tablet gekocht. Een HP touchsmart tx2 met Vista. Nu wil ik hier de software van Dolby installeren. Daarvoor heb ik immers de tablet gekocht. Ik download dus de 5.1 versie van de Dolby website en start dit op. Ik krijg dan een startmenu waar ik kan kiezen wat ik wil installeren. Ik klik dan op: Install Dolby Lake Controller v5.1 en krijg dan direct een error. I1045 ik heb dit ook al op google opgezocht en kan er eigenlijk niks over vinden wat met Dolby te maken heeft.

    Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?

    Alvast bedankt.

    Groeten,

    Bas
    Komt wel slim....
  • dwali
    • Jun 2002
    • 92

    #2
    probeer het hier eens.. Dolby Live Sound Forum

    (trouwens een vd redenen waarom ik een XP tablet heb..)
    For those about to rock, we salute you...

    Comment

    • Freek Fokker
      • Aug 2003
      • 495

      #3
      Je moet de exe als administrator runnen. Dus rechtsklik op de file > run as administrator.
      SR20DET

      Comment

      • JeroenVDV
        • Mar 2004
        • 963

        #4
        En begin maar met het uitzetten van UAC in Vista..
        Creating shows beyond Imagination

        Comment

        • BMP Sound Services
          • Sep 2009
          • 8

          #5
          UAC?? Nooit van gehoord. Wat houdt dat in?

          Originally posted by Freek Fokker
          Je moet de exe als administrator runnen. Dus rechtsklik op de file > run as administrator.
          Dat klopt zo heb ik ook mijn Audiocore er op gezet. Maar bij Dolby 5.1 heb je een start menu en kan je wel met je rechtermuis klikken maar dan krijg je alleen de standaard dingen als copy, paste etc...

          Dus dat werkt niet haha.

          @ Dwali: Ik had ook liever xp gehad maar dit was zo'n mooi aanbod dat ik het niet kon laten.
          Komt wel slim....

          Comment

          • dj-wojcik
            • Jul 2008
            • 911

            #6
            Originally posted by BMP Sound Services
            UAC?? Nooit van gehoord. Wat houdt dat in?



            Dat klopt zo heb ik ook mijn Audiocore er op gezet. Maar bij Dolby 5.1 heb je een start menu en kan je wel met je rechtermuis klikken maar dan krijg je alleen de standaard dingen als copy, paste etc...

            Dus dat werkt niet haha.

            @ Dwali: Ik had ook liever xp gehad maar dit was zo'n mooi aanbod dat ik het niet kon laten.
            Lees dit ff en zet het even uit als je nooit meer die domme vragen krijg of je een programma wilt uitvoeren
            [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
            [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

            Comment

            • BMP Sound Services
              • Sep 2009
              • 8

              #7
              Onwijs bedankt jongens. Het is nu gelukt. Nu kan ik in principe die UAC weer aanzetten toch?

              Bas
              Komt wel slim....

              Comment

              • Beckers Entertainment
                • Dec 2008
                • 650

                #8
                Dan krijg je bij het volgende programma hetzelfde verhaal.
                Ik zou hem gewoon uit laten staan.
                Het is niet onveiliger, het scheelt je alleen in de 300 meldingen die vista per dag geeft. (lijkt wel of de makers van vista per foutmelding betaald krijgen..)

                Groeten Jasper
                Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?

                Comment

                • JeroenVDV
                  • Mar 2004
                  • 963

                  #9
                  Lekker uit laten. Tenzij je bij het printen van een A4'tje, het zetten van een kop koffie, het poepen en plassen EN het starten van je e-mailclient een 3 dubbele (niet overdreven) waarschuwing wil dat iemand iets met je systeem wil doen en je even toestemming moet geven daarvoor.

                  Microsoft's eerste auto: BOEM! CRASH! "Wilt u de airbag oppompen? Ja? Weet u het zeker? U kunt schrikken van de airbag. Weet u het dus echt zeker? Ja?"
                  Creating shows beyond Imagination

                  Comment

                  • renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

                    #10
                    Originally posted by Beckers Entertainment
                    Het is niet onveiliger, het scheelt je alleen in de 300 meldingen die vista per dag geeft.
                    Dat is niet helemaal waar...
                    UAC is zeer verdienstelijk als het om virussen etc gaat. Deze starten zichzelf vaak na binnenhalen wat met UAC niet kan, je moet als gebruiker toestemming geven. Op deze manier zorgt UAC voor een extra stukje veiligheid.

                    @TS: Wanneer heb je dit systeempje gekocht? Na 1 juli betekend dat je straks gratis kan overstappen naar Windows 7, scheelt een hoop gedoe
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                    Comment

                    • BMP Sound Services
                      • Sep 2009
                      • 8

                      #11
                      Originally posted by renevanh
                      @TS: Wanneer heb je dit systeempje gekocht? Na 1 juli betekend dat je straks gratis kan overstappen naar Windows 7, scheelt een hoop gedoe
                      Ik heb de tablet in juli gekocht. Maar wel in Sint Maarten. Dus weet niet precies hoe dat zit qua die upgrade, maar zal het eens gaan uitzoeken.

                      Bedankt voor de tip.
                      Komt wel slim....

                      Comment

                      • JeroenVDV
                        • Mar 2004
                        • 963

                        #12
                        Originally posted by renevanh
                        Dat is niet helemaal waar...
                        UAC is zeer verdienstelijk als het om virussen etc gaat. Deze starten zichzelf vaak na binnenhalen wat met UAC niet kan, je moet als gebruiker toestemming geven. Op deze manier zorgt UAC voor een extra stukje veiligheid.
                        Hahahahahahahahahahhaa. Dan is de powerkabel van m'n PC de beste virus-beschermer. Zou er bakken geld mee kunnen verdienen. Kwestie van kabel te kort maken zodat hij niet in het stopcontact kan of zorgen dat de kabel niet afgemonteerd is in de euroconnector. Wedden dat je met geen mogelijkheid last van een virus op die PC krijgt?
                        Creating shows beyond Imagination

                        Comment

                        • renevanh
                          • Oct 2004
                          • 2371

                          #13
                          Originally posted by JeroenVDV
                          Dan is de powerkabel van m'n PC de beste virus-beschermer.
                          Klopt, alleen heeft dat practische nadelen :P

                          Jij weet hoogstwaarschijnlijk wel wat je doet als het om je PC/internet gaat, maar velen niet. In die gevallen is UAC handig. Ok, de implementatie is gewoon k*t, maar dat is een ander verhaal.
                          Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                          Comment

                          Working...