Adamson Spektrix Huren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mega
    • Sep 2008
    • 25

    Adamson Spektrix Huren

    Hallo allemaal,

    (Ik weet niet of ik hier in het juiste forum deel een topic start).

    Mijn vraag is namelijk, kan iemand mij helpen met een verhuur adres van Adamson Spektrix?

    Zoals ik van velen op het forum hoor, behoort dit merk tot de betere geluids installaties.

    Op het internet heb ik al enige tijd gezocht, maar kan geen verhuur adres vinden in de buurt van Zuid-Limburg.

    Alvast bedankt,
    Groeten Mega
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    #2
    Soundworks Schaijk... even googelen.

    Waarom dit systeem als je alleen maar hier gelezen hebt dat dit tot de betere geluidsinstallaties behoort?
    Heerlijk die stilte

    Comment

    • mega
      • Sep 2008
      • 25

      #3
      Soundworks had ik ook al gevonden, deze ligt echter op 2 uur rijden. Daarom was ik op zoek naar een adres dichterbij (toch bedankt).

      Wij hebben vorig jaar L'acoustics gehuurt, en het jaar ervoor Master blaster SP-3.

      Dit jaar zijn we opzoek naar een soort gelijke installatie, en kwam ik op Adamson uit.

      Comment

      • dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

        #4
        Originally posted by RayM
        Soundworks Schaijk... even googelen.

        Waarom dit systeem als je alleen maar hier gelezen hebt dat dit tot de betere geluidsinstallaties behoort?
        Is niet echt in Limburg... en al zeker niet in Z-Limburg. Soundworks zit dus bij Nijmegen.

        Originally posted by mega
        Hallo allemaal,

        (Ik weet niet of ik hier in het juiste forum deel een topic start).

        Mijn vraag is namelijk, kan iemand mij helpen met een verhuur adres van Adamson Spektrix?

        Zoals ik van velen op het forum hoor, behoort dit merk tot de betere geluids installaties.

        Op het internet heb ik al enige tijd gezocht, maar kan geen verhuur adres vinden in de buurt van Zuid-Limburg.

        Alvast bedankt,
        Groeten Mega
        Voor de rest is er ook eigenlijk geen bedrijf meer met Adamson. Of je moet al echt weten wie er iets in bezit heeft. Ik kom zelf ook uit Z-limburg. En heb in deze regio ook nog nooit Adamson Spektrix live gezien. Of in iedergeval niet van een Limburgs bedrijf.
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

        Comment

        • RayM
          • Jan 2006
          • 742

          #5
          En zo stel je ieder jaar de vraag waar je wat kunt huren of wat het verschil is tussen A en B. Heb net wat topics van je gezien.
          Waarom al dit gedoe en niet gewoon ieder jaar bij hetzelfde bedrijf een systeem huren? Krijg je waarschijnlijk nog korting ook.
          Heerlijk die stilte

          Comment

          • salsa
            • Jan 2007
            • 1315

            #6
            Originally posted by mega
            Wij hebben vorig jaar L'acoustics gehuurt, en het jaar ervoor Master blaster SP-3.

            Dit jaar zijn we opzoek naar een soort gelijke installatie, en kwam ik op Adamson uit.

            Excuse me, SP-3 en L'acoustics zijn niet met elkaar te vergelijken knul..
            L'acoustics en Adamson vindt ik al beter te vergelijken maar SP toch echt niet!!

            Adamson heeft niet iedereen in huis, dit systeem is wat duurder, vandaar dat je dit niet bij de boer om de hoek ziet...
            Maar, kijk anders eens bij jouw over de grens in Belgie, misschien is dat dichterbij.

            Of anders toch maar lekker weer die L'acoustics!!!

            Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

            Comment

            • mega
              • Sep 2008
              • 25

              #7
              @RayM, Vorig jaar hadden we de keuze gemaakt voor L'acoustics omdat we deze set ergens anders gehoord hadden, en die ging toen erg goed! Maar bij de door ons gehuurde set viel het geluidsniveau erg tegen (of dat kwam omdat de verhuurder een instelling had terug geschroefd), vandaar dat we even het kijken zijn of er nog andere goed merken in omloop zijn.

              @Salsa, oke, ja sorry kan best dat die systemen erg van elkaar verschillen . in Leuven (België) had ik ook al iets gevonden.

              Comment

              • salsa
                • Jan 2007
                • 1315

                #8
                Nu ben ik wel erg benieuwd welke set je had van L'acoustics???
                ARC of de Dv-Dosc,Kudo?

                Groeten,

                Dave
                [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                Comment

                • mega
                  • Sep 2008
                  • 25

                  #9
                  We hadden het volgende gehuurd:

                  4st L'Acoustics SB28 basluidspreker
                  8st L'Acoustics ARCS tops
                  1st L'Acoustics versterkerrack bestaande uit LA8 versterkers

                  Groete, Mega

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #10
                    Misschien handig erbij te vermelden hoe groot het event is waar je het voor nodig hebt.
                    Je kunt dus wel ieder jaar op een ander merk overschakelen maar de merken die je tot op heden gehuurd hebt behoren tot de betere merken. Jouw probleem is dus eerder terug te voeren op een te kleine set of, zoals je zelf al aangeeft, een verkeerde afregeling.
                    En als je vorig jaar niet tevreden was neem ik aan dat je dit ook aan de verhuurder hebt gemeld?
                    Overigens verhuurt Production Partners in de Meern ook Adamson Spectrix maar dat is ook niet bepaald in Zuid Limburg.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • mega
                      • Sep 2008
                      • 25

                      #11
                      Deze sets worden gebruikt voor op een carnavals wagen. Tijdens de optochten staat het geluid natuurlijk op een laag pitje, maar na de optocht verzorgen we muziek voor iedereen die rond de wagen komt staan. Het afgelopen jaar hebben we ook savonds in Maastricht op de markt gestaan met een plaatselijke artiest.
                      De installatie is dus voornamelijk voor in de buitenlucht.

                      De verhuurder was de eerste dag al "met spoed" gekomen toen de installatie voor de helft was uitgevallen, hij moest gereset worden, maar helaas ook hierna kwam niet het volle vermogen eruit zoals we dat gewend waren.

                      Comment

                      • MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

                        #12
                        Dan weten we nog niet hoeveel mensen er rond de wagen komen staan....
                        Gaat het om honderd, enkele honderden of duizenden?
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                        Comment

                        • mega
                          • Sep 2008
                          • 25

                          #13
                          Sorry, dan gaat het om enkele honderden mensen. En de installatie staat dan op ongeveer 1.2meter vanaf de grond. (komt door de plateau wagen).

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #14
                            En er ook aan gedacht dat het aggregaat dat gebruikt wordt voldoende capaciteit heeft?
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              #15
                              Originally posted by mega
                              Sorry, dan gaat het om enkele honderden mensen. En de installatie staat dan op ongeveer 1.2meter vanaf de grond. (komt door de plateau wagen).
                              Moet je vooral een line array gaan neerzetten, werkt geweldig op 1,2 meter hoogte (NOT).
                              Kan je wel melden dat geen enkele topkast op 1,2 meter hoogte een paar honderd man van goed geluid kan voorzien, in elk geval lopen de mensen dichtbij de wagen een zware gehoorbeschadiging op.
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              Working...