Hoe: uitversterken van een klarinetiste die rond loopt

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • @lex
    • Jul 2006
    • 1087

    Hoe: uitversterken van een klarinetiste die rond loopt

    Beste Forummers

    Even rondgeneusd in andere topics, maar niets kunnen vinden.

    Heeft iemand een idee hoe ik een klarinetiste versterk die over het toneel moet kunnen rondbewegen?

    De klarinetiste zelf zegt ooit een constructie te hebben gezien met twee mics gemonteerd op een beugel net boven de kelk. Een ging naar gebied rond linkerhand (bovenste kleppen) de andere tot net boven de kelk. Volgens haar waren beide aangesloten op een zender (ws dus dmv splittertje).

    Wie weet of er kant en klare beugels voor te krijgen zijn? Ik heb al een AKG met clip gebruikt (vgl met C519ML) met een vaste verbinding, maar die is geen optie vanwege plaatsing op een statief (waardoor de microfoon loskomt).

    Iemand dan nog ervaring met twee condensatormics op een beltpack?

    Reacties worden erg op prijs gesteld!

    Dank, @lex
    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

    #2
    Kijk eens op SD SYSTEMS INSTRUMENT MICROPHONES
    En dan op de LCM82.....

    Wellicht dat die ook draadloos te verkrijgen/maken is.

    Comment

    • TonBeljon
      • Apr 2006
      • 104

      #3
      Zelf gebruik ik voor mijn Accordeon waarmee ik ook rondloop de 416c van AKG. Een soort gelijke mic. is er ook voor de andere blaasinstrumenten zoals trompet, klarinet enz. Dan heb ik er ook nog een zender en ontvanger bij van AKG. De AKG WMS 40 Pro Flexx (de goedkope serie) Ik ben al jaren erg tevreden over deze set. De klank is prima, je kunt heel ver van de zender weglopen, altijd goed ontvangst nog nooit storing gehad. Bovendien gaat 1 klein penlite baterijtje die in de ontvanger gaat wel 30! uur mee.

      Comment

      • Gitarist 62
        • May 2006
        • 278

        #4
        Er is inderdaad een kant en klaar oplossing: http://www.appliedmicrophone.com/ins...ofile/Clarinet
        Met een aantal audioclips op de site en aantal gerenommeerde endorsed spelers. Ook 'bijpassend' WL bodypack, maar kan vast ook met ander merk
        ~Clearsound~

        Comment

        Working...