BSS FDS Processoren

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • flamebuster
    • May 2008
    • 77

    BSS FDS Processoren

    Hallo allemaal,

    Ik heb een vraagje, heeft iemand enig iedee hoe 2 of meerdere BSS FDS processoren aan elkaar kan verbinden, en ze zo via je laptop besturen via soundbench.

    Ik zou dit graag willen weten voor een klusje

    grtzzz
    Last edited by flamebuster; 19-08-09, 21:44.
  • Koen van der K
    • Aug 2005
    • 1146

    #2
    Helaas heb ik nooit meerdere FDS's gelijktijdig aangestuurd, weet wel dat Soundbench niet meer wordt ondersteund door nieuwere (win) OS en ik denk dat je daar wel eens meer last van zou kunnen krijgem. Daar is al eens een topic over geweest, effe zoeken op "FDS" oid.

    Succes !
    Meer is minder, minder is meer

    Comment

    • flamebuster
      • May 2008
      • 77

      #3
      Ik hoorde via via dat het wel mogelijk was om meerdere aan elkaar te hangen via lan kabels en dan je presets in alle omnidrives op te slaan. heb je enig iedee hoe ik dit aan moet sluiten ?

      mzzlss

      Comment

      • Verheyen
        • Jan 2007
        • 65

        #4
        Welke fds heb je?
        Tegenwoordig werkt het met de London Architect software van BSS.
        Wel via de seriële poort van je pc. Met 1 toestel heb ik het al aan de praat gekregen maar met meerdere heb ik het nog niet geprobeerd. Als je meerdere seriële poorten hebt kan je het misschien zo klaar krijgen.

        Comment

        • flamebuster
          • May 2008
          • 77

          #5
          Ik heb zelf 4 BSS FDS 366 omnidrives maar ik ben er nog steeds niet achter hoe ik deze kan linken en kan netwerken. Enig iedee welk protocol ik hiervoor kan gebruiken ? Ik heb op mijn fds controllers midi en RS 485 zitten

          Comment

          • flamebuster
            • May 2008
            • 77

            #6
            Hallo

            Even nog een vraagje, heeft iemand enig iedee hoe het RS485 protocol werkt waarmee BSS communiceert ? En waar zijn deze kabels te koop ?
            Uit de handleiding kan ik weinig halen....

            Groeten

            Comment

            • daviddewaard
              • Mar 2008
              • 627

              #7
              hey je moet gebruik maken van London system architect.
              je connect jer pc met de eerste omnidrive en de rest link je door
              A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

              Comment

              Working...