probleem met f8 sub

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mallyman
    • May 2007
    • 3

    probleem met f8 sub

    hallo allemaal ik heb een probleem met 1 van mijn f8 subwoofers deze doet het niet. de ene kant is helemaal o.k subs en top doen het en van de andere kant doet alleen de top het. Ik heb de speaker er uit gehaald en elders getest deze is niet stuk.

    Ik denk zelf dat de zekering van de xover stuk is maar weet niet welke deze is .volgens mij is het een klien zwat kasje.

    kan iemand mij verder helpen??

    [FONT=Times New Roman][FONT=Times New Roman][/FONT]

    [/FONT]
  • jans
    • Feb 2003
    • 869

    #2
    Ten eerste wil ik je adviseren de reparatie uit te besteden als je niet goed weet wat je doet.

    Wil je het toch zelf doen:
    Er zit in de kast zelf een printboard met daarop een smeltveiligheid en een tweetal halogeen lampen. Overtuig voor dat je de beveiligingen vervangt je zelf ervan dat de luidspreker goed is.
    Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

    Comment

    • mallyman
      • May 2007
      • 3

      #3
      speaker is 100% o.k

      bedankt voor je reaktie. De speaker is 100% inorde ik heb hem op de onder kast aan gesloten en deed het goed. ik kan het ook uit besteden als ik weet waar ik dit kan laten doen, maar ik kan het ook zelf vervangen als ik aan de onder delen kan komen.

      heeft iemand nog wat avies?

      Comment

      • jans
        • Feb 2003
        • 869

        #4
        Originally posted by mallyman
        bedankt voor je reaktie. De speaker is 100% inorde ik heb hem op de onder kast aan gesloten en deed het goed. ik kan het ook uit besteden als ik weet waar ik dit kan laten doen, maar ik kan het ook zelf vervangen als ik aan de onder delen kan komen.

        heeft iemand nog wat avies?
        Ik begrijp je verhaal niet helemaal.
        Je hebt een F8 die niet werkt. Maar wel als je hem op de onder kast aansluit.
        Wat is een onderkast??

        Heb je de smeltveiligheid en halogeenlampjes gecontroleerd. Spare parts kun je gewoon via een dealer of importeur bestellen.
        Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

        Comment

        • mallyman
          • May 2007
          • 3

          #5
          de onder kast is een f8 dynacord, het is naamlijk een powermax set . ik denk .weet het zeker dat het in de xover zit dus de smelt veiligheid od de hallogeen lampen.

          Comment

          • salsa
            • Jan 2007
            • 1315

            #6
            Aha!

            'k snap het nog niet....

            Dave
            [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

            Comment

            • e-sonic
              • Aug 2004
              • 329

              #7
              even raden

              even denken,

              de _andere_ onder kast, oftewel de luidspreker op de wel werkende sub aangesloten, alleen het zwarte kasje is helemaal dichtgemaakt......

              Sterkte met zoeken.. misschien het lampje aandoen..
              Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

              Comment

              • salsa
                • Jan 2007
                • 1315

                #8
                Originally posted by e-sonic
                even denken,

                de _andere_ onder kast, oftewel de luidspreker op de wel werkende sub aangesloten, alleen het zwarte kasje is helemaal dichtgemaakt......

                Sterkte met zoeken.. misschien het lampje aandoen..
                Anybody??

                Dave
                [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                Comment

                • ralph van dijk
                  • Sep 2008
                  • 52

                  #9
                  Wij hebben ook heel veel f8 subs, wat wij wel eens hebben is dat of de speaker kapot is (dat is het niet), of dat de spoel van de print los is met een aansluitpunt, dit komt wel eens voor omdat je de sub altijd achterover kiepert op zijn wielen en dan kan het wel eens voorkomen dat deze los komt. voor de rest alle onderdelen doormeten, meten is weten.

                  Succes.

                  Comment

                  Working...